24 Οκτωβρίου 2011

"Και του το ΄λεγα του Καραμανλή: Μην ακούς τους φλούφληδες" !

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης παραχώρησε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης στην καθημερινή εκπομπή «Παρέμβαση» και τη δημοσιογράφο, Γεωργία Σαδανά τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011.:

Για κυβέρνηση εθνικής συνεννόησης:

«Εδώ και 2 μήνες λέω όχι, γιατί πέρα του ότι δεν είχαμε φτάσει στον όλεθρο, στην καταστροφή εκείνο το διάστημα, συναίνεση θα πει συναποφασίζω. Δε θα πει αποφασίζω εγώ και έλα μαζί να πέσουμε στον γκρεμό. Αυτό θα πει συναίνεση. Όμως ο κ. Παπανδρέου πάει μόνος του στην Ευρώπη, αποφασίζει με τους ευρωπαίους και καλείται ο κ. Σαμαράς, όπως είχε κληθεί πριν μερικούς μήνες και αρνήθηκε όταν πήγε εκεί, να πάει ο κ. Σαμαράς και να συνυπογράψει αυτά που αποφάσισε ο κ. Παπανδρέου. Αυτό είναι απαράδεκτο. Πολύ σωστή η στάση του Αντώνη Σαμαρά, πολύ σωστά αυτά που είπε εδώ και αρκετούς μήνες και δικαιώνεται. Όμως σημασία δεν έχει να δικαιωθεί ο Σαμαράς. Σημασία δεν έχει να δικαιωθεί ο Ψωμιάδης, ο Παπανδρέου, η Γεωργία. Σημασία έχει να δικαιωθεί ο ελληνικός λαός και η Ελλάδα, πράγμα απίθανο. Πράγμα το οποίο δεν το βλέπω για τα επόμενα 20 χρόνια»

Για το πολιτικό του μέλλον:

«Με ρωτούν πολλές φορές τι σκέπτεσαι να κάνεις εσύ; Πολλά ακούγονται Παναγιώτη. Πρόσεξε. Για μένα ένα μικρό ταξίδι, στις 29 Νοεμβρίου του 2009 νόμιζαν κάποιοι ότι θα τελείωνε, αναφέρομαι στις εσωκομματικές εκλογές. Είχα πει την ίδια μέρα όταν επισκέφθηκα μετά την ασθένειά μου τον κ. Σαμαρά ότι το ταξίδι αυτό θα συνεχιστεί. Και συνεχίζεται με το δισάκι στον ώμο, με χιλιάδες φίλους – να μην πω εκατομμύρια- να παρακολουθούν και να με ακολουθούν. Αξία δεν έχει ο προορισμός, αξία έχει ότι βρίσκω τη δύναμη και συνεχίζω αυτό το ταξίδι. Τώρα, πού θα φτάσει; Δε με αφορά. Εγώ δηλώνω παρών, δηλώνω παρών για την πατρίδα μου, για την ιδεολογία μου, για την παράταξή μου.»
Για τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή:

«Δύο τα λάθη του Καραμανλή, τα έλεγα τότε 2 χρόνια, δε με άκουγε. Άκουγε κάποιους φλούφληδες τότε, κάποιους ανόητους. Πρώτον, έπρεπε το 2004- είχε τα κότσια ο Καραμανλής, έχει άλλη ποιότητα- να πει στον ελληνικό λαό, παιδιά κάτω η μπάλα. Κάτω ο πήχης, χρωστάμε, δεν πάμε καλά. Δεν το είπε, ζούσαμε στον παράδεισο. Και εγώ, και εσύ και όλοι μας. Παίρναμε 2 καρπούζια και το ένα το πετούσαμε. Και το δεύτερο λάθος, είχε δίπλα του ορισμένους στην κυβέρνηση και στην κρατική μηχανή, εκεί να δεις τούβλα, ανθρώπους που τον πρόδωσαν, επικίνδυνους. Του φώναζα, δε μ’ άκουσε. Δεν άκουσε ο Καραμανλής αυτούς που κλάψανε γι’ αυτόν.

Δ: Είναι ακόμη πολιτικό κεφάλαιο; Γιατί διαρρέουν διάφοροι φήμες περί επαναφοράς του Καραμανλή, υπάρχει και αυτή η τάση στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας.

Γεωργία μου, εγώ δεν είπα επαναφορά, ότι θα γυρίσει έτσι ή αλλιώς, εγώ είπα το κεφάλαιο Καραμανλή δεν έκλεισε. Δεν με πολυαπασχολεί. Εγώ σήμερα είμαι Νέα Δημοκρατία, υπηρέτησα όλους τους πολιτικούς αρχηγούς, υπηρετώ τον Αντώνη Σαμαρά, είναι ο αρχηγός μου, τον στηρίζω, τον πιστεύω. Από εκεί και πέρα όμως θέλω εγώ κάτι παραπάνω, κακό είναι; Θέλω μια μεγάλη, ενωμένη, πατριωτική κεντροδεξιά. Και δεν αναφέρομαι ούτε στη Μπακογιάννη, ούτε στον Ψωμιάδη, ούτε στον Καρατζαφέρη. Αναφέρομαι στο λαό. Πρέπει να βγούμε στο λαό και να τον πείσουμε. Αυτό ακόμη δεν το κάναμε. Μπορεί να ανεβαίνουν τα ποσοστά του Σαμαρά, αλλά επειδή δικαιώνεται, έχει τα κότσια να βγει στην πιάτσα, να πει την αλήθεια, να πείσουμε τον ελληνικό λαό, και την άλλη μέρα να μην κάνουμε τα λάθη που κάναμε τα τρεισήμισι, τα πεντέμισι, ακόμη και τα λάθη που κάνει η σημερινή κυβέρνηση. Γι’ αυτό λέω χθες, σήμερα, αύριο εκλογές. Εκλογές όχι ότι θα λύσει το πρόβλημα ο Σαμαράς, ο Σαμαράς εξάλλου είπε εγώ δεν έρχομαι να κάνω θαύματα, όμως ο ελληνικός λαός να αποφασίσει για τις τύχες του.

Για τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, Ευάγγελο Βενιζέλο:

Ξέρετε ότι εγώ τον Βενιζέλο, μέχρι παρεξηγήσεως φυσικά, τον στήριξα όχι γιατί είναι φίλος, αλλά είναι και θεσσαλονικιός, είναι κακό; Και εσύ να ήσουνα, δεν με απασχολεί. Κα αριστερός γιατί τις τελευταίες ημέρες ακούω πυρά κατά της Αριστεράς, κατά του ΚΚΕ ιδιαίτερα. Ρε παιδιά, λέπρα έχουν οι αριστεροί; Λέπρα έχουν οι δεξιοί; Ρε ενωμένοι. Είμαστε πολύ λίγοι, για να είμαστε διχασμένοι, πολύ λίγοι. Δεν περισσεύει κανείς. Ούτε στην Ελλάδα, ούτε στα κόμματα, ούτε στην Νέα Δημοκρατία περισσεύει κανείς. Ο Βενιζέλος κάθισε σε λάθος ώρα σε ηλεκτρική καρέκλα ή τον βάλανε. Εγώ δεν το περίμενα. Είμαι απογοητευμένος. Αυτοκαταστρέφεται. Εύχομαι να προλάβει.

Για την παράταξη Ψωμιάδη στο Περιφερειακό Συμβούλιο:

«Η Περιφέρεια λειτούργησε και θα λειτουργήσει καλά και οι Αντιπεριφερειάρχες και έχουμε μία πολύ αγαστή συνεργασία. Τώρα, εάν βγαίνουν καναδυο και θέλουν να δημιουργήσουν προβλήματα, η περιφερειακή ομάδα Ψωμιάδη της Κεντρικής Μακεδονίας είναι σαν μία γροθιά. Δεν λείπει κανένας.»

Για τις αντιδράσεις στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ σε νέα μέτρα:

«Πρέπει να σταματήσουν. Να φύγουν εχθές. Να μην κατέβει αυτό το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές για να σωθεί αλλά – σου είπα- και οι επόμενοι να πουν την αλήθεια. Όχι καμουφλαρισμένα. Αυτά μπορώ να πει ο Σαμαράς και αυτά θα κάνω….

Προτιμώ, όπως ο κ. Ρομπόπουλος πήγε σπίτι του, όπως καναδυό ο κ. Φλωρίδης, να πάνε σπίτι τους. Και τι έγινε; Το 50% των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ εξάλλου σε λίγο που θα γίνουν εκλογές, δεν θα βγούνε. Δεν θα βγούνε. Ας φύγουν πανηγυρικά. Να σωθούνε. Εγώ μόνος μου λέω, θα βγω στην πλατεία και ας φάω και ένα γιαούρτι. Τι έγινε δηλαδή, χάθηκε ο κόσμος;»

Για την ένταση στη συνεδρίαση Διοικούσας ΝΔ:

«Κοιτάξτε, νομίζω ότι ήταν δικαιολογημένη η μη παρουσία του κ. Σαμαρά στο περίπτερο γιατί εντάξει, αυτό το είδαμε και εμείς, το διαπιστώσαμε, ήταν ένα ξαφνικό τηλέφωνο του κ. Βενιζέλου. Σίγουρα στεναχωρήθηκα από το ότι δεν είχα ένα τηλέφωνο από τον Πρόεδρο. Αλλά αυτό το θέμα τελείωσε, έχουμε μιλήσει δέκα φορές από τότε με τον κ. Σαμαρά. Κανένα πρόβλημα. Και εδώ η παρεξήγηση που έγινε με τον κ. Βαρτζόπουλο που γράφτηκαν, αυτά είναι αστεία. Είπα την άποψή μου. Δεν είναι κακό μέσα στην οικογένειά σου να λες την άποψή σου. Τώρα κάποιοι φίλοι τα βγαλαν στον αέρα τι να κάνουμε ανθρώπινο, ελληνικό είναι. Εγώ τα είπα μες την οικογένειά μας ότι εγώ θα περίμενα μεγαλύτερη αντίδραση από τη Διοικούσα, από τον Πρόεδρο. Από εκεί και πέρα έχουμε έναν καλό Πρόεδρο, άξιο, ευγενή, όλοι μαζί προχωράμε. Βουλευτές, πολιτευτές, Διοικούσα, Πρόεδροι όλοι μαζί.»

taxalia.blogspot.com