31 Οκτωβρίου 2011

Τόλης σε δημοσιογράφο: "Είστε ψεύτες, δεν με αγαπάτε" (βίντεο)

Ο Τόλης Βοσκόπουλος επιχείρησε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση, μετά από δύο ολόκληρα χρόνια και ύστερα από το "όργιο" των φημών σχετικά με τις οικονομικές οφειλές του τραγουδιστή προς το κράτος αλλά και την κρίση στον γάμο του.


Ειδικότερα, ο γνωστός τραγουδιστής, μιλώντας στην κάμερα του Star, είπε για την απουσία του πως "εδώ ήμουν, εδώ είμαι και εδώ θα είμαι."

Να σημειωθεί πως ο Τόλης φαινόταν φανερά εκνευρισμένος όταν αντίκρισε το τηλεοπτικό συνεργείο, το οποίο τον εντόπισε έξω από το νυχτερινό κέντρο, όπου εμφανίζεται ο Σάκης Ρουβάς, οι Onirama και η Ελένη Φουρέϊρα.

Για τη συνεργασία του με τον Αντώνη Ρέμο είπε, πάλι σε απότομο τόνο, πως "Τι να πω εγώ; Δεν τον ξέρετε; Δεν χρειάζεται να του πώ εγώ τίποτα. Ξέρει πολλά."   

Ο γνωστός καλλιτέχνης ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο του Star εάν του έχει λείψει η διασκέδαση και η νυχτερινή Αθήνα.

Στην αρχή απέφυγε να απαντήσει και στο τέλος είπε πως "Τώρα εσύ γιατί με ρωτάς αυτά τα πράγματα; Μήπως με αγαπήσατε ξαφνικά;"

"Πάντα σας αγαπούσαμε", απάντησε ο ρεπόρτερ.

"Λέτε ψέματα. Είστε ψεύτες. Δεν με αγαπάτε. Θα σου πώ άλλη φορά τι εννοώ", δήλωσε και έκλεισε γρήγορα την πόρτα του αυτοκινήτου του για να φύγει.

Αναμένουμε λοιπόν την εξήγηση του Τόλη Βοσκόπουλου για το τόσο ξαφνικό ξέσπασμά του...


Tolis Voskopoulos by amaliak