06 Οκτωβρίου 2011

Θρηνεί όλη η Ελλάδα με το δράμα του Λάκη!!! "Επτώχευσα και πουλάω το σπίτι στη Μύκονο"!

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Down Town, ο διάσημος Έλληνας σχεδιαστής παραδέχεται την οικονομική καταστροφή της επιχείρησής του, καθώς και ότι πουλάει το σπίτι και τα μαγαζιά του.

Τι κι αν το 2009, η εταιρία του Λάκη Γαβαλά έφτασε να κάνει τζίρο ύψους 75 εκατ. δολαρίων. Με τις άκρως αποκαλυπτικές του δηλώσεις στο Down Town, ο Έλληνας σχεδιαστής αναδεικνύει το μέγεθος των συνεπειών που έφερε η οικονομική κρίση στην επιχείρησή του.

"Τα κέρδη γίνανε λιγότερα στην χονδρική πώληση δηλαδή στην διανομή, αλλά και οι ξένοι δεν επέτρεπαν να γίνουν οι τζίροι του παρελθόντος στην χώρα μας γιατί εκείνοι γνώριζαν πού θα φτάσει η Ελλάδα. Εγώ ήθελα να είμαι κοντά στον πελάτη – άλλωστε έχω αξιολογότατους πελάτες. Και σε κάποιους από αυτούς που τους δημιούργησα πρόβλημα τους ζητώ δημόσια συγγνώμη και είμαι σίγουρος ότι επανορθώνω σιγά σιγά μέχρι να μηδενίσω το πρόβλημά τους", απολογείται ο Λάκης Γαβαλάς.

Σχετικά με τα χρέη του, ο σχεδιαστής επισημαίνει ότι η εφορία έχει όλη την περιουσία του στα χέρια της, με αποτέλεσμα να πληρωθούν με αυτόν τον τρόπο αυτοί στους οποίους χρωστάει.

"Πουλάω το σπίτι μου στη Μύκονο και κάποια καταστήματα. Έχω ακόμη κάποια εμπορεύματα, διατηρώ δραστηριότητα. Υπάρχει περιουσία που καλύπτει εις τριπλούν τα χρέη. Οπότε τελειώσαμε. Δεν έχω να απολογηθώ για κάτι. Τα παίρνουνε και τελειώνω.

Αν όμως θέλουνε να μην καταρρεύσει η αγορά θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ο Γαβαλάς. Γιατί ο Γαβαλάς έχει λόγο σε οποιοδήποτε στενό χώρο και να τον βάλεις είτε κελί λέγεται αυτός είτε δωμάτιο αυτογνωσίας είτε στούντιο. Εχω λόγο, έχω γούστο, έχω εμπειρία".

Λεφτά δεν καταλάβαμε αν έχει ακόμα ο γνωστός σχεδιαστής. Αυτό με την περιουσία που υπάρχει μας μπέρδεψε λίγο...