Το Σχέδιο Νόμου με το οποίο ο κ. Ραγκούσης ανέτρεψε το συμφωνημένο με την Τρόϊκα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του προκατόχου του κ. Ρέππα, κατά γενική ομολογία (ακόμη και εντός των κόλπων του ΠΑΣΟΚ) οδηγεί από τη μια πλευρά σε κομμουνιστικού τύπου κρατικοποίηση των αδειών ΤΑΞΙ και από την άλλη σε μια παντελώς άναρχη κρατική διαχείρισή τους, η οποία μαθηματικώς καταλήγει στην “καρτελοποίηση” του καθεστώτος των αδειών.
Πέραν τούτου, σε ουδένα κράτος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ισχύει ή προτείνεται τέτοιο θεσμικό εξάμβλωμα.
Σημειώνεται ότι ο αρμόδιος Επίτροπος κ. Rehn, διέλυσε το μύθευμα Ραγκούση σύμφωνα με το οποίο το σχέδιό του επιβάλλεται από την Τρόικα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση Έλληνα ευρωβουλευτή στις 10 Οκτωβρίου 2011. Τόνισε, μάλιστα, κατά λέξη τα εξής:
“Η Επιτροπή επιβεβαιώνει ότι δεν υφίσταται διάταξη της Ε.Ε. η οποία να ρυθμίζει ειδικά το θέμα της απελευθέρωσης των αδειών ΤΑΞΙ. Η Επιτροπή είναι, επίσης, σε θέση να επιβεβαιώσει ότι στο Μνημόνιο Συνεννόησης (ΜΣ), που συμφωνήθηκε μεταξύ της Ελλάδας & της Επιτροπής (εξ’ ονόματος των Κρατών Μελών της ζώνης του ευρώ), δεν γίνεται ρητή μνεία της απελευθέρωσης των αδειών ΤΑΞΙ”.
Η νοοτροπία του κ. Ραγκούση, όπως αναπτύχθηκε στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, είναι μακριά από την κοινή λογική, στο θέμα των αδειών ΤΑΞΙ και των φορτηγών.