16 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΩΝ

 Κάποιος γνωστός μου άκουσε μια συνομιλία σε ένα πολύ ΙΝ εστιατόριο προχθές στο Κολονάκι.
  Σας την μεταφέρω αυτούσια.

   -Πρόεδρε το πράγμα δεν πάει άλλο,κάτι πρέπει να γίνει.Είπε μια ανοργαμικιά ,πανάσχημη κότα.

   -Πολύ φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα γίνει το μοιραίο λάθος και θα ξυπνήσουν αυτά τα ζώα που λέγονται Έλληνες, συμπλήρωσε ο χαμπουργκεράς ,ο βλαχοδήμαρχος που ήταν δίπλα.

   - Το ξέρω απάντησε ο κατά φαντασία ΠΡΟΕΔΡΟΣ .Τι θέλετε να γίνει όμως?δεν μπορώ να βγαίνω και να λέω τις ίδιες και τις ίδιες παπαριές..Ακόμα και τα δικά μας τα φυτά,δεν με πιστεύουν πια. Σκάσε και εσύ πια ρε ΚΑΙΛΑ με αυτό το κλαψούρισμα..Έχεις γίνει γελοίος πια.

    -Τι να κάνω βρε πρόεδρε,με αυτό το κλάμα έχω γλυτώσει τις φάπες.Χώρια που κάποιοι νομίζουν ότι θα είμαι ο επόμενος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ,απάντησε μιξοκλαίγοντας ο ΚΑΙΛΑΣ.

    -Λοιπόν έχω μια ιδέα απάντησε η ΕΞΥΠΝΗ της παρέας. Θα γράψουμε μια επιστολή ,που θα εξυμνούμε εσένα σαν ΘΕΟ,θα αφήνουμε κάποιες αιχμές στο ΠΑΙΔΟΒΟΥΒΑΛΟ και θα βάλουμε ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ και νταβατζοπαιδα να ασχολούνται καμιά δεκαριά ημέρες παρασύροντας και τη κοινή γνώμη,μέχρι να περάσουμε τα μέτρα που θέλουμε.

     -Φοβερό απάντησε ο διανοούμενος της παρέας ο ΠΑΡΙΟΣ.

     -Και δεν θα φάμε ξύλο ρώτησε ο ΜΑΡΘΑΣ ΒΟΥΡΤΣΗΣ ?

     - Το βρίσκω καλό είπε ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ. Εγώ για καλό και για κακό θα ρωτήσω και τη MOTHER και θα σας απαντήσω. Σκάσε ΚΑΙΛΑ με γέμισες  ΜΙΞΕΣ.

     - Λέτε τελικά να πετύχει?δεν ξέρω ρε γαμώτο,αλλά νομίζω μας έχουν πάρει χαμπάρι,είπε ο ΟΜΠΡΕΛΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ.

     -Σκάσε ρε γρουσούζη του είπε η ΜΑΓΙΣΑ ΦΟΥΡΚΑ.

       - Δεν καταλαβαίνεις τελικά.

       -ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.

    Έτσι μου τα μετέφερε ο γνωστός μου,έτσι σας τα γράφω.
     Τώρα ποιοι να ήταν αυτοί ,ποιοι να ήταν,δεν ξέρω να σας πω.