
Ακόμα και οι ίδιοι παραδέχονται ότι, το κουπόνι των 6 ευρώ καταγράφει...
την οικονομική κατάσταση της κοινωνίας. Με απλά λόγια σημαίνει ότι αγοράζουν την εφημερίδα ΚΥΡΙΩΣ για να ψωνίσουν με έκπτωση.
Φυσικά και η τακτική (κατα την γνώμη μας) αποτελεί ΑΘΕΜΙΤΟ ανταγωνισμό στις υπόλοιπες εφημερίδες, που παλεύουν για την προτίμηση των αναγνωστών με πλούσια, ωφέλιμη, και αντικειμενική ενημέρωση. Παράδειγμα η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ η οποία ενώ έχει ξεσκεπάσει τεράστια σκάνδαλα, κινδυνεύει να κλείσει και λόγω μειωμένης κυκλοφορίας, πράγμα βέβαια που βολεύει τους πρωταγωνιστές των σκανδάλων.
Ποιοί είναι όμως αυτοί που απορροφούν ακόμα και τελευταία αδιαθετα φυλλα της εφημερίδα λίγο πριν τη επιστροφής τους από τα περίπτερα?
Σκεφθείτε ότι τα μίνιμουμ "υποχρεωτικά" ψώνια των 15 ευρώ, επί 190.000 plus (για να ισχύσει το κουπόνι)ισοδυναμούν με σχεδόν 3 εκατομμύρια επιπλέον τζίρο στη Πολυεθνική Carrefour.
Ενώ θα γλυτώσουν από την εφορία 6 Χ 190.000 που ισούται με 1,2 εκατομμύρια ευρώ που εκπίπτουν ως έξοδα (προωθητικής διαφήμισης, αλλά κανείς δε ξέρεις ποιος επωφελείται. Η εφημερίδα η το Σούπερ Μάρκετ?)
Κι αυτό το βιολί συμβαίνει εδώ και πολλές εβδομάδες, χωρίς κανείς από το Υπουργείο Οικονομικών να (τολμάει) αναρωτιέται ,What the Fuck Is Going On?
http://adena-gr.blogspot.com