03 Νοεμβρίου 2011

Επιμένει η Εύα Καϊλή ότι είναι εναντίον του δημοψηφίσματος... αλλά είναι ΠΑΣΟΚ οπότε...

Επιμένει η Ε. Καϊλή ότι είναι εναντίον του δημοψηφίσματος και όπως λέει στους φίλους της η θέση της δεν αλλάζει. Μάλιστα αναπαραγάγει και σχόλια οπως "Δεν ειναι καθολου σιγουρο μετα απο ολα αυτά οτι θα εχουμε δημοψηφισμα 4 Δεκεμβριου" ... άρα σύμφωνα με τη λογική θα καταψηφίσει την Κυβέρνηση ΠΑπανδρέου την Παρασκευή. Ωστόσο επειδή είναι και ΠΑΣΟΚα και οι δεσμοί αίματος δεν κόβονται εύκολα κρατάμε μικρό καλάθι... Δείτε τι έλεγε χθες με τους φίλους της στο Twitter:


EvaKaili Eva Kaili 

Να ξημερωσει με το καλο. Καλη σας νυχτα
41 minutes ago 
EvaKaili Eva Kaili 
@Fokion_ κι αυτο το ζητησα απο χθες
43 minutes ago 
EvaKaili Eva Kaili 
@pkar78 εγω μιλησα ηδη απο χθες..ειμαι σαφως και ρητα κατα του Δημοψηφισματος
44 minutes ago 
EvaKaili Eva Kaili 
@yiastra @panpliatsios δεν διαβασατε την επιστολη μου χθες..
1 hour ago 
EvaKaili Eva Kaili
@Panpliatsios η θεση μου δεν αλλαζει!
1 hour ago 
EvaKaili Eva Kaili 

Μας αλλαξαν το ερωτημα λοιπον..οχι αν μας αρεσει η συμφωνια, αλλα αν θελουμε ευρω ή δραχμη!
1 hour ago 
FPapathanasiou Fanis Papathanasiou 

Δεν ειμαι καθολου σιγουρος μετα απο ολα αυτά οτι θα εχουμε δημοψηφισμα 4 Δεκεμβριου.. #greece
1 hour ago 
Retweeted by