04 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ? Νο 2

  Σας είχα γράψει πριν από ένα μήνα περίπου και επέμενα πως εκλογές μπορεί να μη γίνουν καθόλου.
  Τώρα βλέπω ότι κάτι αλλάζει.
  Τώρα που όλοι είναι απαισιόδοξοι,που κανείς πλέον δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το πότε θα γίνουν,τώρα που τον καθένα μας το μόνο που τον απασχολεί είναι το πως θα βγάλει καθαρή την επόμενη ημέρα και εννοώ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
   Όλοι οι ΚΑΦΡΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ καλλιεργούν κλίμα για ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ,ακόμα και για ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ εκλογές.
   Που στηρίζω την άποψή μου.
     - Ο Σαμαράς θέλει να κυβερνήσει.Δεν ασπάζομαι την άποψη φίλου μου που μου είπε ότι τελικά τον ΑΝΤΩΝΗ τον ενδιέφερε η ΑΡΧΗΓΙΑ της Ν.Δ. και όχι η ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ.
     - Η  ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΉ  κυβέρνηση Παπαδήμου θα διαλυθεί εξ ων συνετέθη.
     - Βλέπω μια ασυνήθιστη ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΕΛΕΧΏΝ και ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ της Ν.Δ. για αυτή την εποχή.
     - Πολλές συγκεντρώσεις και ευχετήρια μηνύματα ρε παιδιά ,παραμονές Χριστουγέννων.
     -Η Ν.Δ. ψάχνει την αφορμή να την κάνει.Το θέμα είναι να μην την προλάβει το ΛΑΟΣ και της κλέψει την πρωτιά.
      -Ίσως έχουμε εκλογές πολύ πιο μπροστά από τις 19 ΦΕΒ 2012.
   Θα μου πείτε ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ ?Μπορεί, αλλά έρχονται πολλά και δύσκολα γεγονότα,που με κάνουν να έχω ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.Ίσως και από εξωτερικούς παράγοντες.
    Ο καιρός θα δείξει αν η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΜΟΥ είναι δικαιολογημένη.