Μόνο τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι ο ΟΠΑΠ προκήρυξε διαγωνισμό, μόλις μερικές μέρες μετά τις απανωτές ανακοινώσεις του Μιχελάκη που ζητούσε διαφάνεια και ενημέρωση για το μοίρασμα των κρατικών διαφημίσεων.
Ενδεικτικό, όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, είναι το ότι ενώ η σύμβαση με τις διαφημιστικές εταιρίες έληξε τον Μάιο και προβλεπόταν μια παράταση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου προκειμένου να γίνει ο νέος διαγωνισμός, ο ΟΠΑΠ δεν είχε φροντίσει έγκαιρα να προκηρύξει το νέο διαγωνισμό με αποτέλεσμα να παρατείνονται οι παλιές συμβάσεις. Με το διαγωνισμό να λήγει στα τέλη Ιανουαρίου και μερικές εβδομάδες για την εξέταση των προσφορών, ενστάσεων κ.λπ., πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι οι ήδη υπάρχοντες διαφημιστές του ΟΠΑΠ θα συνεχίσουν να μασάνε και να μοιράζουν μέχρι τον Μάρτιο-Απρίλιο ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Έτσι θα έχει παραταθεί η σύμβασή τους ουσιαστικά για ένα χρόνο!!!
Αυτό το σκάλισμα του Μιχελάκη που προκάλεσε την εσπευσμένη αντίδραση του ΟΠΑΠ είναι και ο πραγματικός λόγος για τις επιθέσεις που δέχεται από τους εκβιαστές που είναι όργανα του νεότερου εκδότη στο χώρο των νταβατζήδων.
Διαβάστε και την είδηση:
Τρεις εταιρείες που θα αναλάβουν την υλοποίηση του διαφημιστικού της προγράμματος για τα επόμενα δυο χρόνια, αναζητεί η ΟΠΑΠ ΑΕ.Η προκήρυξη του διαγωνισμού δημοσιεύεται την Τετάρτη και η ημερομηνία υποβολής των προσφορών ορίζεται για τη Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012.
Όπως είναι γνωστό, η ΟΠΑΠ ΑΕ, μετά από διαγωνισμό που έγινε στις αρχές του 2010, υπέγραψε τον Απρίλιο και Μάιο του 2010 τις συμβάσεις διάρκειας ενός έτους με τις εταιρείες οι οποίες διαχειρίζονται τον συνολικό διαφημιστικό της λογαριασμό. Η συμβάσεις αυτές, όπως προβλεπόταν, παρατάθηκαν ως το τέλος του χρόνου, ενώ προκειμένου να ολοκληρωθεί ο νέος διαγωνισμός, το ΔΣ της ΟΠΑΠ ΑΕ αποφάσισε να δοθεί και νέα μικρή παράταση.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα της ΟΠΑΠ ΑΕ αποσκοπεί στην προώθηση των παιχνιδιών της εταιρείας, είναι αλληλένδετο με τη λειτουργία τους (γνωστοποίηση τζακ - ποτ, ειδικών στοιχηματικών ευκαιριών κλπ.) και δεν μπορεί να ανασταλεί ή διακοπεί, δίχως επιπτώσεις στην συνολική οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
Σύμφωνα με την προκήρυξη ο διαγωνισμός αφορά στην ανάδειξη:
1.Δύο (2) αναδόχων φυσικών ή νομικών προσώπων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών (Ενότητα Α) και της Εταιρικής Εικόνας (Ενότητα Β) της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε.για παράταση κάθε σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.
Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό, έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, και ασχολείται κατά τα τελευταία τουλάχιστον πέντε (5) χρόνια με τη διαφήμιση, είναι μέλος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών, κατά τα τρία (3) τελευταία χρόνια, της τάξης των δέκα εκατομμυρίων (€ 10.000.000,00) ευρώ κατά μέσο όρο.
Κάθε διαγωνιζόμενος έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στη μία ή και στις δύο (2) Ενότητες (Α ή/και Β), καταθέτοντας ξεχωριστή τεχνική και οικονομική προσφορά, πλην όμως δύναται να ανακηρυχθεί Ανάδοχος μόνο σε μία εκ των δύο.
Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της δαπάνης για το σύνολο των παραγωγών, (συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε αμοιβής του αναδόχου, καθώς και του αναλογούντος ΦΠΑ), υπολογίζεται ετησίως περίπου στο ποσό των τριών εκατομμυρίων (€ 3.000.000,00) ευρώ, για το έργο της κάθε Ενότητας (Α και Β).
2. Ενός (1) αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου, που θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media planning), καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media booking & buying) όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε.για παράταση της σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.
Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα ή σε χώρες του Εξωτερικού, και ασχολείται τουλάχιστον κατά τα τελευταία πέντε (5) χρόνια με τον προγραμματισμό της κατανομής και της αγοράς του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε, ασκεί διαφημιστικές ή άλλες συναφείς δραστηριότητες, είναι εγγεγραμμένο σε Μητρώο Διαφημιστών ή σε αντίστοιχο Επαγγελματικό ή Εμπορικό Μητρώο και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών, κατά τα τρία (3) τελευταία χρόνια, της τάξης των είκοσι εκατομμυρίων (€ 20.000.000,00) ευρώ κατά μέσο όρο.