01 Δεκεμβρίου 2011

Και δεύτερο iphone άρχισε να καπνίζει και να σπινθηροβολάει...

Μετά τον πανικό που προκλήθηκε σε αεροπλάνο της Regional Express που εκτελούσε τοπικό δρομολόγιο στην Αυστραλία, μέσα στο οποίο ένα iphone άρχισε να κοκκινίζει και να βγάζει καπνούς, ένα δεύτερο περιστατικό ήρθε να προστεθεί σε λιγότερο από 1 εβδομάδα και να ανησυχήσει τους κατόχους του κινητού της Apple.

Σύμφωνα με το βραζιλιάνικο TechTudo το iphone του Ayla Paulo Mota ήταν συνδεδεμένο με το φορτιστή, όλη τη νύχτα, άρχισε το πρωί να καπνίζει και να σπινθηροβολάει :)! Ο νεαρός δεν τραυματίστηκε αλλά το όλο γεγονός τον αναστάτωσε αφάνταστα καθώς θα μπορούσε να είχε τυφλωθεί.
«Το πρωί που ξύπνησα, δευτερόλεπτα πριν αναφλεγεί το iPhone μου είδα σπίθες και καπνούς να βγαίνουν μέσα από τη συσκευή. Το δωμάτιο μου μύριζε πολύ άσχημα. Έκλεισα τον διακόπτη του ρεύματος του δωματίου μου, άνοιξα το παράθυρο και έφερα έναν ανεμιστήρα για να διώξω τον καπνό. Είμαι σώος αν και η συσκευή απείχε μόλις 15 εκατοστά από τα μάτια μου», δήλωσε ο Ayla Mota.

Η Apple ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την αεροπορική εταιρία για να διερευνήσει τα αίτια της πρώτης έκρηξης μέσα στο αεροπλάνο στην Αυστραλία, ενώ δεν έχει προβεί σε κάποια ανακοίνωση για το τελευταίο γεγονός.

Να θυμίσουμε ότι το 2009 ένας νεαρός Γάλλος είχε καταγγείλει ότι το τζάμι του iphone του είχε εκραγεί με αποτέλεσμα να του μπεί θραύσμα γιαλιού στο μάτι, όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω βίντεο: