06 Ιανουαρίου 2012

Κοντρέρας: "Είμαι ευγνώμων σε όλους..."

Ο Πάμπλο Κοντρέρας αναφέρθηκε στα χρόνια που αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ, μίλησε για την επιστροφή στην Χιλή και για τα χρήματα που έχασε φεύγοντας

Ο Πάμπλο Κοντρέρας αποχαιρέτισε με δάκρυα στα μάτια τον ΠΑΟΚ και επέλεξε να επιστρέψει στην Κόλο Κόλο. Ο Χιλιανός μίλησε στην ιστοσελίδα "lacuarta.cl" και αναφέρθηκε με κολακευτικά σχόλια για τον κόσμο, το προπονητικό τιμ, αλλά και τη διοίκηση του "Δικεφάλου".

Ο πρώην κεντρικός αμυντικός των "ασπρόμαυρων" αναφέρθηκε ακόμη στην επιστροφή στην πατρίδα του και τον λόγο που επέλεξε να το κάνει αυτό, αλλά και στα χρήματα που έχασε φεύγοντας από τον ΠΑΟΚ.

Αρχικά, δήλωσε ο Κοντρέρας:

"Στην Ελλάδα μου φέρθηκαν πολύ καλά και είμαι ευγνώμων στον κόσμο, το προπονητικό τιμ και τη διοίκηση του ΠΑΟΚ για την αγάπη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίστηκα στον ΠΑΟΚ".

Για την επιστροφή στην πατρίδα του: "Είναι ωραίο να επιστρέφεις στην πατρίδα σου. Ελπίζω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες και να μπορέσω να βοηθήσω την Κόλο Κόλο. Η Ουνιβερσιδάδ έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια και έχει σημειώσει επιτυχίες σε διεθνές επίπεδο, αλλά θα δουλέψουμε για να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση".

Για το ότι έχασε αρκετά χρήματα για να επιστρέψει: "Δε μου αρέσει να μιλάω για οικονομικά ζητήματα. Αυτό που έχει σημασία είναι να βρίσκομαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να βοηθώ την ομάδα πριν αποσυρθώ σε λίγα χρόνια".

Για τον λόγο που επέλεξε να επιστρέψει: "Η μητέρα μου είναι άρρωστη, έχει ένα πρόβλημα υγείας και αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξα να επιστρέψω".