03 Ιανουαρίου 2012

Το MEGA έχρισε ΑΞΙΟ τον Παπαδήμο... κι εμείς το ίδιο θα καναμε αν μας άφηνε να τσεπώνουμε το ΦΠΑ των πελατών μας

Το απίστευτο γλύψιμο και την αφάνταστη αβάντα που κάνει το MEGA στον Παπαδήμο την βλέπετε ξεδιάντροπα στο tweet του διευθυντή ειδήσεων του καναλιού, Χ. Παναγιωτόπουλου... Ωστόσο η αβάντα είναι απόλυτα λογική! Και εγώ τα ίδια θα έκανα αν...

ο Παπαδήμος μου έδινε το δικαίωμα να κρατάω για την πάρτη μου το ΦΠΑ που μου δίνουν οι πελάτες μου, όπως έκανε για τα κανάλια χαρίζοντάς τους για άλλον ένα χρόνο το φόρο 20% που εισπράττουν από τους διαφημιζόμενους αλλά δεν αποδίδουν στο κράτος...

Αυτό, όπως γράψαμε την περασμένη εβδόμαδα, γίνεται για τρίτη χρονιά ΠΑΣΟΚ και εξηγεί γιατί τα τσοντοκάναλα παίζουν ΠΑΣΟΚ και Παπαδήμο μέρα νύχτα... αυτό που είναι βέβαια μυστήριο είναι η μουγγαμάρα του κατά τ' άλλα λαλίστατου Κεδίκογλου και της ΝΔ. 

Η σιωπή τους βέβαια σημαίνει ότι στο υπουργικό συμβούλιο της περασμένης εβδομάδας, που αποφασίστηκε το χάρισμα του παρακρατούμενου από τους νταβατζήδες φόρου, συναίνεσαν πανηγυρικά... τόσο ζώα είναι που έχουν πιστέψει τα παραμύθια των νταβατζήδων περί στήριξης της ΝΔ...