16 Φεβρουαρίου 2012

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Υπόψη των κυβερνούντων που παίρνουν αποφάσεις για τρόικα κ.λπ: "Έχω να κάνω σεξ εδώ και ένα χρόνο..." την έχετε βάψει!

Ήταν ένας από τους πιο γοητευτικούς ζεν πρεμιέ σήμερα είναι ένας από τους πιο δυναμικούς δημάρχους στη χώρα. Ο Απόστολος Γκλέτσος μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για τους φόβους του, τα χρήματα, τις γυναίκες και το σεξ.



Για τα οικονομικά και τις σπατάλες

«Πάντα ζούσα σπαρτιάτικα από άποψη. Δεν είμαι τσιγκούνης. Ό,τι έχω το τρώω αλλά μπορώ να ζήσω και με ελάχιστα. Δεν με ενδιαφέρει να χαλάσω χρήματα για ρούχα. Έχω δύο τζιν και αυτά φοράω. (...) Τώρα παίρνω 1.100 ευρώ και παραπάνω από τα μισά τα δίνω για να πληρώσω πράγματα που αφορούν το δήμο. Ζω με 500ευρώτο μήνα και μπορώ να ζήσω και με λιγότερα.

Για τους φόβους του

«Η πιο δύσκολη της ζωής μου ήταν όταν αρρώστησα. Όταν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην καρδιά μου. Άρχισαν τα μπες βγες στα νοσοκομεία και τα χειρουργεία και τα είδα όλα. Είχα δύο χρόνια να κοιμηθώ το βράδυ μήπως πεθάνω. Έπαιρνα ηρεμιστικά χάπια»



Για τις γυναίκες και το σεξ

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω τίποτα στη ζωή μου. Είμαι μόνος μου. Περνάνε περίοδοι στη ζωή μου που απέχω συνειδητά (από το σεξ). Είναι μία τέτοια περίοδος τώρα. Έχω άλλα πράγματα που με γεμίζουν. Τα καθήκοντά μου στο δήμο, οι φίλοι μου, ο αθλητισμός. Δεν κάνω σεξ και δεν ντρέπομαι να το πω. Μπορεί να έχω να κάνω σεξ και ένα χρόνο!»

real.gr