21 Φεβρουαρίου 2012

"Έχω ξεχάσει από πότε έχω να κάνω σεξ..."

H Μαρία-Λουίζα Βούρου κέρδισε τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στο modeling. Κορμί θανατηφόρο, βλέμμα πονηρό και το νεαρό μοντέλο ήταν έτοιμο να κατακτήσει τις πασαρέλες αλλά και την τηλεόραση. Η Μαρία-Λουίζα έγινε περισσότερο γνωστή όταν δημοσιοποιήθηκε στα μέσα το θέμα της πατρότητάς της.






Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό ΜΑΧΙΜ το νεαρό μοντέλο μιλάει για την περίοδο που το θέμα της πατρότητας κυριαρχούσε στη ζωή της. «Όταν έγινε, ήμουν μόλις δεκαεννιά χρονών. Ήμουν πάρα πολύ εύθραυστη και είχα στενοχωρηθεί αφάνταστα. Τη στιγμή που δεν με ήξερε ο κόσμος, ήταν ό,τι χειρότερο να βγω στη δημοσιότητα μ’ αυτό τον τρόπο. Μερικοί, μάλιστα, ισχυρίστηκαν ότι έλεγα ψέματα πως ο Γιάννης Βούρος είναι ο πατέρας μου, ενώ ήξερα την αλήθεια. Αυτό με εξόργισε. Το τεστ DNA δεν έχει αλλάξει κάτι στη σχέση μας, αντίθετα μας έχει φέρει ακόμα πιο κοντά.»



Η σέξι καλλονή παραδέχθηκε ότι δεν την έχουν απορρίψει ερωτικά αλλά τώρα την πλησιάζουν όλο και πιο δύσκολα οι άντρες ενώ μίλησε και για το σεξ.




«Το καλό σεξ δεν μπορεί να κρατήσει μια σχέση που βαλτώνει. Αν είναι το μόνο καλό στη σχέση, δεν μπορεί. Πες ότι βγαίνεις με τον άλλο και δεν έχεις να πεις δυο κουβέντες ή διαφωνείτε συνέχεια… Η σχέση θα τελειώσει. Προτιμώ να είμαι μόνη μου και το χρόνο που θα κατανάλωνα για να κάνω σεξ μαζί του να τον περνάω με τις φίλες μου.» είπε η Μαρία-Λουίζα Βούρου η οποία αποκάλυψε ότι αυτό το διάστημα είναι μόνη καθώς είναι σε μία φάση της ζωή της που θέλει να κάνει σοβαρή σχέση. Όσο για το πότε έκανε σεξ τελευταία φορά, η απάντηση εκπλήσσει: «Αυτό το έχω ξεχάσει...»