18 Φεβρουαρίου 2012

Μ. Κεφαλογιάννης: Δεν έφυγα ούτε πρόκειται να φύγω ποτέ από τη Νέα Δημοκρατία

Λέει ο Μανώλης Κεφαλογιάννης μοιράζοντας χυλόπιτα σε επίδοξους αρχηγούς κομμάτων που ονειρεύονται καρβέλια και διαδίδουν διάφορα, παρόλο που ήδη έχουν ξεκινήσει διεργασίες επιστροφής του στο κόμμα και θεωρείται σίγουρο ότι θα είναι και πάλι υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία. Διαβάστε τι απάντησε σε συνέντευξη που θα δημοσιευθεί ολόκληρη στον αυριανό Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής:


Παρά το γεγονός της διαγραφής σας πάντως εσείς σπεύσατε να ξεκαθαρίσετε πως η ΝΔ είναι το σπίτι σας. Εκτιμάται ότι υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να επανακάμψετε στο κόμμα και στη ΚΟ;
Έχω την συνείδηση μου ήσυχη . Η ΝΔ ήταν είναι και θα παραμείνει το σπίτι μου . Πιστεύω ότι η στάση μου κάνει καλό στην παράταξη , την ΝΔ και την Ελλάδα . Η ΝΔ, ως κομμα πατριωτικο, φωνες σαν τις δικες μας ακομα και αν δεν τις ειχε ειναι βεβαιο οτι θα τις ειχε εφευρει...Σε κάθε περίπτωση δεν επιστρέφει κανείς σε ένα χώρο απ' όπου ψυχή τε και σώματι δεν έφυγε ούτε πρόκειται να φύγει ποτέ.


Πιστεύετε πως αν όχι όλοι , αρκετοί από όσους έχουν διαγραφεί θα προχωρήσουν σε κάποια νέα κίνηση ;

Το δικό μου γραφείο στην Βουλή παραμένει δίπλα στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας όπως και το παλαιό μου γραφείο ως κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ.

Δημοσκοπικά η ΝΔ δείχνει να έχει μια μικρή πτώση μετά τη στάση που κράτησε ο Αντώνης Σαμαράς στη βουλή...

Δεν είμαι ένθερμος θιασώτης των Δημοσκοπήσεων. Όμως ως παράταξη οφείλουμε να προτεινουμε μια ρεαλιστικη αναπτυξιακη πολιτικη που θα βγαλει το συντομωτερο δυνατο την Χωρα από την υφεση και θα προσφέρει κοινωνικη προστασια στους ασθενέστερους . Επειγει η νομοθετικη κατοχυρωση των πλουτοπαραγωγικων πηγων και του ορυκτου και υποθαλασσιου πλουτου της Χωρας και η προστασια της δημόσιας περιουσίας μέσω της τροποποίησης του Αστικού μας Κώδικα.


* Αποσπάσματα από συνέντευξη του Μ. Κεφαλογιάννη που θα δημοσιευθεί ολόκληρη αύριο στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής