26 Μαρτίου 2012

Ο Αδόλφος Χίτλερ είναι το κεντρικό πρόσωπο τουρκικής διαφήμισης σαμπουάν

"Αν δεν φοράτε φόρεμα γυναίκας, τότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε ούτε το σαμπουάν της", λέει το μότο κάτω από την φωτογραφία του Χίτλερ στη 12 δευτερολέπτων διαφήμιση για το σαμπουάν Biomen, για 100% άντρες...

Ως "λυπηρό τέχνασμα του μάρκετινγκ" χαρακτήρισαν οι αντισημιτικές οργανώσεις την 12 δευτερολέπτων διαφήμιση του τουρκικού σαμπουάν "Biomen", στην οποία ο ηγέτης των Ναζί κάνοντας άγριες χειρονομίες κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας του, πριν προτρέψει τους πελάτες να αγοράσουν το 100% για άνδρες προϊόν".



"Αν δεν φοράτε φόρεμα γυναίκας, τότε δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε ούτε το σαμπουάν της" μεταφράζεται η λεζάντα κάτω από την αχρονολόγητη ομιλία του Χίτλερ.
Δείτε την διαφήμιση με το σλόγκαν: "Εδώ είναι, ένα σαμπουάν για πραγματικούς άντρες, το Biomen".


Biomen shampoo creates ad campaign featuring... από ebouz

Εβραϊκές οργανώσεις και ομάδες για τον αντισημιτισμό έχουν παροτρύνει την τουρκική Biofirm να αποσύρει την διαφήμιση που παίζει για μια εβδομάδα, αλλά η εταιρεία έχει μέχρι στιγμής αρνηθεί να σταματήσει την καμπάνια.
Η Τουρκική Εβραϊκή Κοινότητα ανέφερε σε δήλωση της: "Είναι εντελώς απαράδεκτο να γίνεται χρήση του Χίτλερ, του πιο εντυπωσιακού παραδείγματος σκληρότητας και αγριότητας της Ιστορίας".
Πολλές οργανώσεις έσπευσαν να καταδικάσουν το σύντομο διαφημιστικό. Η ADL, η Anti-Defamation League, μη κυβερνητική οργάνωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα με έδρα την Αμερική , έγραψε προς τον Πρέσβη της Τουρκίας στις ΗΠΑ, Namik Tan, λέγοντας ότι "αποκρούεται" από το διαφημιστικό.

Ο Abraham H. Foxman, ο Διευθυντής της ADL, δήλωσε στην ιστοσελίδα της: "Η χρήση των εικόνων του βίαια αντισημιτικά δικτάτορα, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη μαζική δολοφονία 6 εκατομμυρίων Εβραίων και εκατομμύρια άλλων στο Ολοκαύτωμα να πωλήσει σαμπουάν είναι ένα αηδιαστικό και αξιοθρήνητο τέχνασμα μάρκετινγκ. Αυτό το βίντεο είναι μόνο το πιο πρόσφατο παράδειγμα της χρήσης των εικόνων του Ολοκαυτώματος σε ορισμένες χώρες να πωλούν εμπορικά προϊόντα, η οποία συμβάλει στο ευτελισμός και την απευαισθητοποίηση στην απαράμιλλη φρίκη του Ολοκαυτώματος".
Η Τουρκία από καιρό δείχνει να έχει γοητευθεί από τον Χίτλερ, καθώς η αυτοβιογραφία του ηγέτη "Ο Αγών μου" έγινε μπεστ σέλερ στη χώρα το 2005.


Η Τουρκία έχει εβραϊκό πληθυσμό μεταξύ 18.000 και 20.000, οι περισσότεροι από τους οποίους ζουν στην Κωνσταντινούπολη.

cosmo.gr