01 Μαΐου 2012

Μάχη για το έθνος έδωσε ο Μάκαρος στα Σκόπια: "Δε μου φέρθηκαν καλά επειδή είμαι Έλληνας"

Με τις χειροπέδες και αμίλητος, ο πρώην ισχυρός άνδρας του ελληνικού ποδοσφαίρου, οδηγήθηκε στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων, προκειμένου να επικυρωθεί ένταλμα προσωρινής κράτησης που εκκρεμούσε σε βάρος του εδώ και μήνες για την υπόθεση των στημένων ποδοσφαιρικών αγώνων. Ο Μάκης Ψωμιάδης βρισκόταν φυγόδικος για περίπου έξι μήνες. Κατά την διάρκεια της απολογίας του δήλωσε πως «ήθελα να γυρίσω στην Ελλάδα. Δεν μου φέρθηκαν καλά στα Σκόπια γιατί ήμουν Έλληνας. Η δίωξη σε βάρος μου είναι πολιτική».

Ο πρώην μεγαλοπαράγοντας του ελληνικού ποδοσφαίρου και ένας εκ των πρωταγωνιστών του σκανδάλου των στημένων παιχνιδιών παραδόθηκε στις ελληνικές αρχές το μεσημέρι της Δευτέρας από κλιμάκιο της Ιντερπόλ, στο συνοριακό σταθμό των Ευζώνων. Είχε προηγηθεί πολύμηνο διπλωματικό θρίλερ μεταξύ ΠΓΔΜ και Ελλάδας που τερματίστηκε με παρέμβαση του Υπουργού Δικαιοσύνης Μιλτιάδη Παπαιωάνου.