18 Μαΐου 2012

Γιγαντοαφίσα με άρωμα Ελλάδας στην Ουάσινγκτον - «See you in Greece»

Γιγαντοαφίσα που προβάλει την Ελλάδα ως φιλόξενο τουριστικό προορισμό τοποθετήθηκε σε κεντρικό δρόμο της Ουάσιγκτον με πρωτοβουλία και δαπάνη μιας ομάδας ομογενών της Αμερικανικής πρωτεύουσας.

Η ομάδα συγκέντρωσε τα χρήματα που χρειάζονταν για το πρόγραμμα αυτό από ιδιωτικές συνεισφορές με στόχο να στείλει σε Αμερικανούς συμπολίτες της το μήνυμα πως η Ελλάδα ακόμα και στις δύσκολες αυτές μέρες παραμένει εξαιρετικά ελκυστική και προσφέρει στους επισκέπτες της θαυμάσιες εμπειρίες.
Η γιγαντοαφίσα στήθηκε στον Έβδομο Δρόμο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους της Ουάσιγκτον, ακριβώς στην μέση της 16 οικοδομικών τετραγώνων διαδρομής που αρχίζει από το Καπιτώλιο και καταλήγει στον Λευκό Οίκο. Το κτίριο στο οποίο τοποθετήθηκε βρίσκεται δίπλα από την είσοδο στην Κινεζική γειτονιά της πρωτεύουσας, που μέρα-νύχτα κατακλύζεται από κόσμο.
Η πρωτοβουλία ανήκει σε ομάδα ομογενών της Αμερικανικής πρωτεύουσας, η οποία, όπως αναφέρει η Ελληνική υπηρεσία της Φωνής της Αμερικής, σε εκτενές ρεπορτάζ, συγκέντρωσε από ιδιωτικές συνεισφορές τα χρήματα για το πρόγραμμα αυτό. Η γιγαντοαφίσα στήθηκε στον Έβδομο Δρόμο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους της Ουάσιγκτον, που αρχίζει από το Καπιτώλιο και καταλήγει στον Λευκό Οίκο.



Στόχος του αξιέπαινου εγχειρήματος είναι να στείλει σε Αμερικανούς πολίτες το μήνυμα πως η Ελλάδα ακόμα και στις δύσκολες αυτές μέρες, παραμένει εξαιρετικά ελκυστική και προσφέρει στους επισκέπτες της θαυμάσιες εμπειρίες.
Ο Άρτ Δημόπουλος, εκδότης του περιοδικού Οδύσσεια, που συντόνισε το στήσιμο της γιγαντοαφίσας, συνεργάστηκε με την ομογενειακή εταιρία Capital Outdoor, την ΑΧΕΠΑ, και το Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του στην Αμερικανική πρωτεύουσα ανήκουν στην οργάνωση Ελλήνων και Φιλελλήνων, που συγκροτήθηκε στην Νέα Υόρκη, με την επωνυμία «Up Greek Tourism», για να βοηθήσει την Ελλάδα τώρα που δυσκολεύεται να διαθέσει κονδύλια για τουριστική προβολή.
Η ομάδα της Νέας Υόρκης τοποθέτησε πρόσφατα, επί 30 συνεχείς ημέρες, μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα στην περίφημη πλατεία Τάϊμς Σκουέαρ, από όπου περνούν δεκάδες χιλιάδες άτομα την ημέρα.
Για την σπουδαιότητα του εγχειρήματος μίλησε στη Φωνή της Αμερικής ο Νίκος Λαρυγκάκης, Πρόεδρος του Ελληνοαμερικανικού Ινστιτούτου της Ουάσιγκτον.
«Το 15% του ΑΕΠ στην Ελλάδα προέρχεται από τον Τουρισμό», τόνισε. «Λόγω της γνωστής σημερινής κατάστασης επιβάλλεται να αυξηθούν τα έσοδα της χώρας από τον Τουρισμό. Οι γιγαντοαφίσες, με ελληνικά θέματα, είναι ένας προσιτός και αποτελεσματικός τρόπος προβολής της Ελλάδας στις ΗΠΑ».
Τα αποκαλυπτήρια της γιγαντοαφίσας στην Ουάσιγκτον πήγε για να προωθήσει στα Αμερικανικά Μέσα Ενημέρωσης η γεννημένη στην Νέα Υόρκη ομογενής τραγουδίστρια Καλομοίρα Σαράντη, η οποία έχει εξελιχτεί σε ανεπίσημο πρεσβευτή του Ελληνικού Τουρισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Εμπειρογνώμονες λένε πως η προώθηση του Τουρισμού είναι ένα από τα πιο θετικά πράγματα που μπορούν να γίνουν για την Ελλάδα. Το ασπάζεται αυτό πλήρως και ο Κωνσταντίνος Γεωργιάδης, Διευθυντής του Ταξιδιωτικού Πρακτορείου «Αμφιτρύων», στην Ουάσιγκτον.
«Τώρα είναι ο καλύτερος καιρός για ταξίδι σε Ελληνικά νησιά, από άποψη τιμών, από άποψη καιρού, αλλά και για την ενίσχυση της οικονομίας. Δεν χρειαζόμαστε δάνεια. Μόνον τουρίστες χρειαζόμαστε να έρθουν να γνωρίσουν την όμορφη χώρα μας», επισημαίνει.
Ο Jim Stoucker, μέλος και αυτός της ομάδας που υλοποίησε τα σχέδια για την τοποθέτηση της αφίσας στην Ουάσιγκτον, ελπίζει πως το πρόγραμμα θα συνεχιστεί τώρα και σε άλλες Αμερικανικές πόλεις.
«Συζητάμε με τη Βοστώνη, την Ατλάντα και το Σικάγο», δήλωσε. «Ελπίζουμε να επεκταθούμε γρήγορα στις πόλεις αυτές, για να βοηθήσουμε την Ελλάδα και ιδιαίτερα το 20% των πολιτών της, που εργάζονται σε τουριστικές επιχειρήσεις».
Πως βλέπουν, όμως, τη γιγαντοαφίσα οι περαστικοί, που δεν έχουνε σχέση με την Ελλάδα;
«Η αφίσα με ωθεί να μπω στο ίντερνετ, να μάθω περισσότερα για την Ελλάδα. Επιθυμία μου ήταν πάντα να τρέξω εκεί έναν Μαραθώνιο», είπε η Ράσια, στη Φωνή της Αμερικής, ενώ την προσοχή της Σαμάνθας ελκύει «το έντονο γαλάζιο χρώμα της αφίσας», δηλώνοντας ότι θα ήθελε να απολαύσει τις ελληνικές παραλίες.
«Είναι μια χώρα που θέλω κι εγώ να επισκεφτώ», λέει η Ρεβέκκα, που έχει ακούσει τα καλύτερα για τη χώρα μας από φίλους της, που πέρυσι πέρασαν εδώ ένα υπέροχο καλοκαίρι.