27 Ιουνίου 2012

Εισόδημα 240.000 ευρώ ο Λουράντος και κάθε φορά που τον βλέπω στην ΤιΒι μου έρχεται να τον ελεήσω...

Καλά το εισόδημά του και βέβαια δεν είναι 1,5 εκ ευρώ όπως λένε οι λαϊκιστές του sarotiko, εξάλλου φαίνεται και από τη δήλωσή του ότι έβγαλε αυτός 90.000 και η σύζυγος άλλα 150.000 (να υποθέσω ότι και αυτή έχει φαρμακείο;) αλλά και τα 240.000 δεν είναι λίγα για να βγαίνει στην ΤιΒι και να λέει ότι πεινάνε! Μην τρελαθούμε! Να βγει να πει ότι δεν έχω βενζίνη και λάδια για το φουσκωτό ή νερό να γεμίσω την πισίνα να το καταλάβουμε :), αλλά όχι και "πεινάμε".

Και φυσικά ο Λουράντος καλά κάνει και βγάζει 20.000 ευρώ το μήνα, αφού σε συνεργασία με τους γιατρούς μας χαπακώνουν μέχρι την επόμενη ζωή καθώς δεν υπάρχει άνθρωπος άνω των 60 που να μην παίρνει καθημερινά 5-6 χάπια με αποτέλεσμα να είμαστε πρώτοι σε κατανάλωση φαρμάκων σε όλη την Ευρώπη...

Αυτά να τα βλέπουν οι αστείοι που λένε ότι τα φάγανε οι πολιτικοί... και θα έχουν κάποιο δίκαιο αν πούνε "μα οι πολιτικοί έπρεπε να σταματήσουν αυτή την ξεφτίλα". Ναι σίγουρα φταίνε οι πολιτικοί αλλά πρέπει και να υπάρχει και λίγη τσίπα και εγκράτεια από το λαό (εν προκειμένω από γιατρούς και φαρμακοποιούς) ρε γαμώτο μου... δεν μπορεί το κράτος και ο πολιτικός να είναι συνέχεια πάνω από τους πολίτες με την απειλή του βούρδουλα

Φυσικά δεν πρόκειται να αλλάξει ξαφνικά η νοοτροπία του "εγώ και η πάρτη μου" που ενσωμάτωσε το ΠΑΣΟΚ στο ελληνικό DNA αλλά πάντα ελπίζουμε ότι σιγά σιγά κάτι μπορεί να γίνει...