25 Ιουνίου 2012

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

  Έχω γραφτεί να μου στέλνουν διάφορα ΝΕWLETTERS διάφορα πρακτορεία και ξενοδοχεία.          Περισσότερο για φαντασιώσεις και απατηλά όνειρα. Από τα πρώτα δε E-MAIL που μου ήρθανε, μου έφυγε το κεφάλι από τη θέση του.
  Μιλάμε για την απόλυτη παράνοια. Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν τίποτα.Δεν τολμώ να γράψω για τις τιμές του Αυγούστου.Τότε καλύτερα να πάτε διακοπές στη Χαβάι,πιο φτηνά θα σας έρθει.
  Θα σας γράψω για τις τιμές Ιουλίου.
   Για τριάστερο ξενοδοχείο,ο Θεός να το κάνει, ζητάνε 350 ευρώ το άτομο για 7 ημέρες με ημιδιατροφή( το πρώτο παιδί μέχρι 6 ετών δωρεάν το δεύτερο παιδί 50% ).
    Μη μου ζητάτε να σας γράψω που βρίσκεται το ξενοδοχείο ,απλά όσο πιο κοντά στη Αθήνα τόσο πιο ακριβά.
    Μάλιστα για να χρυσώσουν το χάπι,έχουν καθιερώσει από πέρσι τις πενθήμερες διακοπές,που ενώ στο μάτι φαίνονται πιο φτηνές,στην ουσία είναι πιο ακριβές ,αναλογικά.
   Όταν ρώτησα πέρσι γνωστό μου ξενοδόχο να μου πει γιατί δεν ρίχνει τις τιμές ,μου απάντησε ότι "προτιμώ το ξενοδοχείο να είναι μισογεμάτο παρά να ρίξω τις τιμές , εξάλλου μισογεμάτο ξενοδοχείο, μισές και οι προσλήψεις προσωπικού "
   Σε άλλη δε ερώτηση τι θα κάνει αν δεν είναι το ξενοδοχείο ούτε μισογεμάτο, μου απάντησε "προτιμώ λουκέτο αγαπητέ μου,παρά να ρίξω τις τιμές".
    Έχουν μάθει οι άνθρωποι στη ΜΑΣΑ τόσα χρόνια και αρνούνται να κάνουν την οποιαδήποτε υποχώρηση τώρα.
    Κόβουν από παντού. Από την ποιότητα φαγητού,από την ποιότητα καθαριότητας,από την ποιότητα προσωπικού.
    Ας έχει πάει ο ΦΠΑ στο 6% για τα δωμάτια,αυτοί εκεί τις τιμές στα ύψη.Οπότε μην μασάτε όταν βλέπετε ξενοδόχους,πράκτορες ταξιδίων,εστιάτορες και λοιπούς τεθλιμένους συγγενείς να κλαίγονται για την κρίση.
    Όταν τους βλέπετε να κλαψουρίζουν,να πιάνεται τα..................... μαλλιά σας.
  ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ