10 Ιουνίου 2012

Ψωμιάδης: Δεν ασπάζομαι ιδέες της Χρυσής Αυγής - Παραποιήθηκαν δηλώσεις μου

Την δική του απάντηση στις επιθέσεις που δέχεται από διάφορα κόμματα, για τις δηλώσεις «συμπάθειας» προς την Χρυσή Αυγή, δίνει ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος υποστηρίζει πως παραποιήθηκαν οι δηλώσεις του.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Δυτική Μακεδονία, στην Φλώρινα, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είπε πως «εχω δηλώσει επανειλημμένα ότι είμαι απέναντι σε κάθε ακραία συμπεριφορά, απ' όπου κι αν προέρχεται» ενώ συνέχισε λέγοντας πως «αλλοι είναι αυτοί που καταδικάζουν επιλεκτικά ενώ τόσα χρόνια υιοθετούν τους κουκουλοφόρους που καίνε και καταστρέφουν πόλεις, περιουσίες και ανθρώπινες ζωές. Κάποιοι δείχνουν πως είναι τρομοκρατημένοι γιατί η παρουσία μου λειτουργεί καταλυτικά και οι ψηφοφόροι τους επιστρέφουν στη ΝΔ καθώς οι περιοδείες μου στη Βόρεια Ελλάδα αποδίδουν καρπούς. Και αυτό το ξέρουν» ανέφερε.

Στην συνέχεια δίνοντας την δική του απάντηση στις επικρίσεις που δέχεται για τις δηλώσεις του πως η Χρυσή Αυγή είναι αδελφικό κόμμα με την Νέα Δημοκρατία, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είπε πως οι δηλώσεις του παραποιήθηκαν για πολλοστή φορά προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις. «Μαθημένα τα βουνά στα χιόνια. Σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου έχω ζητήσει την επιστροφή στη ΝΔ των πολιτών που ψήφισαν άλλα κόμματα. Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα επικεφαλής του εκλογικού αγώνα στη Μακεδονία και τη Θράκη είπα ότι απευθύνομαι στους ανώνυμους και όχι στους επώνυμους των κομμάτων. Εγώ απλά θέλω να επιστρέψουν τα αδέλφια μου στη Νέα Δημοκρατία» κατέληξε.