10 Ιουλίου 2012

Τζαβάρας: «Μεγάλο λάθος» η παραίτηση Νικολόπουλου

Μεγάλο λάθος η παραίτηση Νικολόπουλου δηλώνει ο Κ. Τζαβάρας – «Έχουμε ξεκαθαρίσει τις σχέσεις μας» με τον Κ. Αρβανιτόπουλο.

«Για λόγους που ουσιαστικά και σε μένα είναι ακατανόητοι επέλεξε ίσως την πιο ακατάλληλη στιγμή για να παραιτηθεί από μια προσπάθεια για την οποία είχε προετοιμαστεί επί δυο χρόνια.
Με πολύ εκτίμηση και σεβασμό για το πρόσωπο του Νίκου Νικολόπουλου έχω να πω ότι μάλλον έκανε ένα μεγάλο λάθος» δήλωσε στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας, με αφορμή την παραίτηση του βουλευτή Αχαΐας από το αξίωμα του υφυπουργού Εργασίας. Υπογράμμισε, δε, ότι η επαναδιαπραγμάτευση θα γίνει εν καιρώ και όταν πρέπει.

Σχολιάζοντας δημοσιεύματα για τις σχέσεις του με τον υπουργό Κ. Αρβανιτόπουλο και σχόλια ότι αποτελούν «εκρηκτικό δίδυμο» είπε: «Τώρα «εκρηκτικό δίδυμο» είμαι εγώ σε σχέση με τον κο Αρβανιτόπουλο ή ο κος Αρβανιτόπουλος σε σχέση με μένα; Αυτό είναι ένα ερώτημα. Εγώ με τον κο Αρβανιτόπουλος έχουμε ξεκαθαρίσει τις σχέσεις μας με τον πιο συναδελφικό, τον πιο φιλικό και τον πιο σαφή τρόπο. Άλλωστε οι αρμοδιότητες οι δικές μου εδόθησαν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό και κατά τέτοιο τρόπο που δεν χωρά καμία αμφισβήτηση…»

Πηγή: ΑΜΠΕ