28 Αυγούστου 2012

Ο Νικήτας τηρεί τον λόγο του! Το 2006 αποσύρθηκε από την κεντρική πολιτική... αλλά ακόμα μπροστά μας είναι

Το 2006 ως υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων ο Νικήτας Κακλαμάνης είχε προαναγγείλει την αποχώρηση του από την κεντρική πολιτική αν εκλεγόταν δήμαρχος.

 Είχε πει μάλιστα ότι μετά από 4 θητείες πρόσφερε ότι είχε να προσφέρει και πως δεν επρόκειτο έτσι κι αλλιώς να θέσει ξανά υποψηφιότητα για βουλευτής. Στις κατ΄ιδίαν συζητήσεις του...
έλεγε ότι σχεδίαζε να ολοκληρώσει την πολιτική του σταδιοδρομία στο Δήμο Αθηναίων και πως κλείνει τον κύκλο του στην πολιτική επιστρέφοντας κοντά στους πολίτες.

 Όλα αυτά όμως τα είπε και με δημόσιες δηλώσεις και συνεντεύξεις του, όπως για παράδειγμα στο περιοδικό “Εικόνες” σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ρέα Βιτάλη.

Είμαι 17 χρόνια στη λεγόμενη κεντρική πολιτική σκηνή. Από το 89 μέχρι σήμερα συνεχώς. Εκτιμώ λοιπόν ότι 17 χρόνια ήταν αρκετά για να κάνω ότι καλό ή κακό στο τόπο μου.

Δεύτερον έχω μάθει στη ζωή μου (και το τηρώ σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό), ότι λέω να το υλοποιώ. Το Φεβρουάριο του 90, λίγο πριν τις εκλογές, είχα δημοσιεύσει ένα άρθρο στη Καθημερινή, όπου έλεγα ότι ένας πολιτικός μετά από 4 κοινοβουλευτικές θητείες πρέπει να αδειάζει το Κοινοβουλευτικό έδρανο για κάποιον νεώτερο.

Άρα η απόφαση της αποχώρησης από τη λεγόμενη κεντρική πολιτική σκηνή είχε παρθεί και είχα ενημερώσει σχετικά τον Πρωθυπουργό. Εν ολίγοις στις επόμενες εκλογές είτε έμενα Υπουργός είτε όχι, εγώ δεν θα κατέβαινα ως υποψήφιος βουλευτής

Ίσως αυτός ήταν και ο καταλυτικός λόγος που ο Καραμανλής αποδέχθηκε να με χρήσει υποψήφιο Δήμαρχο της Αθήνας.”