[Προσπαθεί ο Αντώνης μόνος του.... ότι και να κάνει όμως, πετάγεται ένα λαμόγιο που διορίζει την κόρη του ή το γαμπρό του και την αδερφή του και όλο το σκυλολόι του και τα γαμά@@ όλα...]
Με το αεροπλάνο της γραμμής θα πάει στο Βερολίνο και στη συνέχεια στο Παρίσι ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, αφού έδωσε εντολή να μην «σηκωθεί» κανένα από τα τρία κυβερνητικά αεροσκάφη, δεδομένου ότι κάτι τέτοιο θα κόστιζε...
Ο εκάστοτε πρωθυπουργός έχει στην διάθεσή του τρία αεροσκάφη, ένα Gulfstream και δύο Embraer, προκειμένου να τα χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό.
O κ.Σαμαράς, ωστόσο, λόγω της σημερινής κατάστασης της χώρας και της προσπάθειας που γίνεται για εξοικονόμηση χρημάτων σε όλους τους τομείς, αρνήθηκε να απογειωθεί κάποιο από τα τρία κυβερνητικά αεροσκάφη και επέλεξε ο ίδιος και όσοι των συνοδεύσουν να μετακινηθούν με τα αεροπλάνα της γραμμής.
Μάλιστα, σύμφωνα με το Newsit.gr επέμενε να ταξιδέψει στην οικονομική θέση, ωστόσο μετά από ενστάσεις των συνεργατών του θα ταξιδέψει στην πρώτη θέση και όλοι όσοι τον συνοδεύσουν στην οικονομική.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση βρίσκεται ένα βήμα πριν την ενοικίαση ή ακόμα και την πώληση των τριών κυβερνητικών αεροσκαφών προκειμένου να εξοικονομηθούν και από εκεί χρήματα.
Σύμφωνα με τα όσα είχε αναφέρει ο πρώην υπουργός Εθνικής Αμυνας, Πάνος Μπεγλίτης στη Βουλή, όταν είχε κληθεί να απαντήσει σε σχετική ερώτηση, μόνο μέσα σε ένα χρόνο είχαν ξοδευτεί 5,8 εκατ. Ευρώ για την κινητοποίηση των VIP αεροσκαφών κι ελικοπτέρων των Ενόπλων Δυνάμεων για την μεταφορά μελών της κυβέρνησης και επισήμων. Δεδομένου, ότι πραγματοποίησαν 136 πτήσεις, συνεπάγεται ότι κατά μέσο όρο κάθε χρήση από αυτά τα αεροσκάφη κοστίζει 43.000 ευρώ.
Η αρμοδιότητα παραχώρησης των τριών αεροσκαφών VIP ανήκει στον γενικό γραμματέα του υπουργικού συμβουλίου, ενώ η εκτέλεση των πτήσεων υλοποιείται από την Γενική Διεύθυνση Οικονομικού Σχεδιασμού και Υποστήριξης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας.
Επίσης, όπως αναφέρεται στην απάντηση, ο Στρατός Ξηράς, ο οποίος δεν διαθέτει ελικόπτερα VIP, αλλά μόνο ελικόπτερα για την κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών, διέθεσε δύο ελικόπτερα Σινούκ (CH-47D) για την μετακίνηση της πολιτικής ηγεσίας.