27 Σεπτεμβρίου 2012

Ρε Βύρωνα την παλεύεις; «Έφτυσα αίμα για να αναθρέψω τα παιδιά μου»... με 100 και 150.000 εισόδημα!!!

[Όλο και πιο βαθειά στη γραφικότητα βυθίζεται ο Βύρωνας Πολύδωρας προκειμένου να δικαιολογήσει την ανήθικη πράξη του να επιβαρύνει το δημόσιο με ακόμα ένα άτομο και μάλιστα την κόρη του, επειδή ήταν Πρόεδρος για μερικές ώρες και να εκμεταλλευτεί όλα τα προνόμια που του δίνει ο νόμος... α, ξέχασα! Πρέπει να του χρωστάμε και χάρη επειδή δεν διόρισε 6 άτομα αλλά μόνο την μία κόρη... αν και έτσι όπως το θέτει "έφτυσα αίμα για να μεγαλώσω τα παιδιά μου" ή "δεν θα προδώσω την θυγατέρα μου" μας προειδεάζει για τό ότι αν είχε 6 θυγατέρες θα τις διόριζε όλες, γιατί υποθέτω "έφτυσε αίμα να τις μεγαλώσει όλες"...
με 100 και 150.000 εισόδημα... όχι σαν και μας που τις μεγαλώνουμε με τον αυτόματο πιλότο, με 20.000 και 30.000 εισόδημα μέσα στα πούπουλα και με όλες τους τις ανέσεις όπως πχ. ένα ζευγάρι παπούτσια για όλο το χρόνο!

Έλεος ρε Πολύδωρα λυπήσου μας! Τι φταίμε εμείς αν εσύ δεν την παλεύεις καθόλου; Τι φταίμε αν εσύ ξέχασες τι θα πει φτώχεια; Τι φταίει η ΝΔ να την ξεφτιλίζεις και να οδηγείς τον κόσμο στον ΣΥΡΙΖΑ και τη Χρυσή Αυγή;]

«Δεν θα γίνω θυσιαστής της θυγατέρας μου. Δεν διανοούμαι να θυσιάσω την Μαργαρίτα μου, την άξια συνεργάτιδά μου», αναφέρει ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής

«Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω την Μαργαρίτα μου. Δεν γίνομαι θυσιαστής της θυγατέρας μου. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν τη θυσιάζω γιατί έφτυσα αίμα για να αναθρέψω τα παιδιά μου», είπε ο Βύρων Πολύδωρας, σύμφωνα με τον «Βηματοδότη», αναφερόμενος στο βιβλίο του «κατά κηνσόρων» που στρέφεται εναντίον όσων τον κατηγόρησαν. Και αυτό είναι μόνον η αρχή, προειδοποιεί. «Υποφέρω αλλά αντέχω» είπε.

Μακάρι να "υποφέραμε και εμείς σαν και σένα και ας μας μούτζωνε όλος ο κόσμος...

Απορώ πάντως ποιοι μαλάκ@@ τους ψηφίζουν κάτι τέτοιους;