Γράψαμε το Σάββατο για την απαράδεκτη ανάθεση κοψίματος των κλαδιών σε κάποιο σημείο της γραμμής Έδεσσα-Θεσσαλονίκη, έναντι 4.000 ευρώ... αμέσως μετά οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ έβαλαν μια ανάρτηση στο blog τους (δείτε τη στο τέλος) για να μας πούνε ότι είναι σημαντικό για λόγους ασφαλείας, να κόβονται τα κλαδιά ώστε να φαίνονται πχ. τα φωτόσημα (οι φωτεινοί σηματοδότες κατά μήκος της διαδρομής) και μας αναφέρουν σαν παράδειγμα την Οινόη.
Σίγουρα είναι σημαντικό να μην υπάρχουν κλαδιά και να φαίνονται τα φωτόσημα... για τα ανεπυγμένα κράτη όμως, όπου τα τρένα κινούνται σαν αστραπές και...
όχι σαν τις χελώνες όπως κινείται το τρένο προς της Έδεσσα και τη Φλώρινα...
Μικρή λεπτομέρεια βέβαια ότι στη συγκεκριμένη γραμμή προς Έδεσσα δεν υπάρχουν φωτόσημα καθώς δεν υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης!
Όλη επικοινωνία μεταξύ Σιδηροδρομικών Σταθμών και συρμών γίνεται μέσω των ασυρμάτων.
Αυτά για να μην μας περνάνε για κάφρους και άσχετους...
ΥΓ. Κανάς βλάκας θα μας απαντήσει γιατί το κράτος χώνει κάθε χρόνο 100 εκ για συντήρηση του δικτύου του ΟΣΕ; Μήπως για να βγαίνει ο ΟΣΕ να λέει ότι είναι κερδοφόρος; Πέρσι: 100 εκ επιδότηση απ' το κράτος - 25 εκ κέρδη ΟΣΕ = 75 εκ ΝΕΕΣ ΖΗΜΙΕΣ που προστίθονται στα προηγούμενα ομολογιακά δάνεια μερικών δις τα οποία τα πληρώνουν οι μαλάκ@@... Γι αυτό σας λέω: Πουλήστε το 1 ευρώ το μπουρδέ@@ μπας και γλιτώσουμε μελλοντικά χρέη... και αφού είναι "κερδοφόρος", ο νέος ιδιώτης είμαστε σίγουροι ότι δεν θα διώξει κανέναν ρέμπελο, αφού θα δεί ότι όλοι είναι δουλευταράδες και απαραίτητοι (μην ξεχνάμε ότι διοριστηκαν αξιοκρατικά και όσα ακούγονται για ρουσφέτια είναι κακίες)
Και για να ξέρουν οι βλαμένοι γιατί θα τους σβήσω τα σχόλια: Περιουσία του ελληνικού λαού δεν είναι οι μηχανές που κινούνται με κάρβουνο και τα ελεεινά βαγόνια, αλλά οι έστω ελλεινοί σταθμοί και το δίκτυο και αυτά μπορεί να νοικιαστούνε απλά και ουσιαστικά να συνεχίσουν να είναι "περιουσία"