12 Σεπτεμβρίου 2012

H πιο σέξι "Ελληνίδα" του πλανήτη είναι φουλ στην κυτταρίτιδα [εικόνες]

Μια εμφάνιση καρακατσουλιό, με την κυτταρίτιδα σε πρώτο πλάνο, στάθηκε αρκετή για να γκρεμίσει την Ελληνοβρετανίδα Τουλίσα Κοντοστάβλος από την No1 θέση των φαντασιώσεων κάθε Βρετανού στην οποία βρέθηκε μετά το sex tape και την ανακύρηξή της ως πιο σέξι γυναίκα του πλανήτη από το FHM.

«Μπορείτε να δείτε από τις καμπύλες μου ότι δεν γυμνάζομαι καθόλου. Ότι τα πόδια μου είναι σαν ζελέ. Ορκίζομαι στην ζωή της μητέρας μου ότι δεν έχω γυμναστεί ούτε μια μέρα της ζωής μου». Αυτό δήλωσε η 24χρονη Τουλίσα Κοντοστάβλος στα πλαίσια του τσουνάμι promo εμφανίσεων που κάνει με αφορμή την συμμετοχή της στο X-Factor και της αυτοβιογραφίας που εκδίδει.

Βλέποντας κανείς τις συγκεκριμένες παπαράτσι φωτογραφίες, δεν έχει κανένα λόγο να αμφιβάλλει.

Αυτό που είναι ακατανοήτο είναι το γιατί επιλέγει την συγκεκριμένη χρονική στιγμή να απομυθοποιήσει την εικόνα της, αντί να κάτσει να δουλέψει λίγο παραπάνω την εμφάνισή της. Ενώ δικαιολογίες τύπου «Εγώ μεγάλωσα αλητάκι και όλο αυτό το σύστημα με τους celebrities μου φαίνεται ψεύτικο» δεν στέκουν. Από την στιγμή που πλέον αποτελεί μέρος του.

Εκτός και αν έχει στα σκαριά δεύτερο sex tape, οπότε και δεν έχει νόημα να κουραστεί αφού η δημοσιότητα θα της μείνει ψηλά. Όση κυτταρίτιδα και αν έχει.




iefimerida.gr