08 Οκτωβρίου 2012

Ραγκούσης: Εγώ έφαγα καλά γιατί ήμουν στο ΠΑΣΟΚ πριν από τον Βενιζέλο

Ο Γιάννης Ραγκούσης παρότι βρίσκεται πλέον εκτός ΠΑΣΟΚ, με συνεχείς δηλώσεις εναντίον της σημερινής ηγεσίας του κόμματος, αφήνει να εννοηθεί ότι δεν αποστρατεύεται αλλά πιθανότατα θα αποτελέσει τον πολιορκητικό κριό όσων από το παλαιό ΠΑΣΟΚ θα θελήσουν να επιτεθούν εναντίον του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Με συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής ο Γιάννης Ραγκούσης επιτίθεται εκ νέου στον Ευάγγελο Βενιζέλο και απαντά στις αιχμές της Ιπποκράτους που τον κατηγορούν ότι δεν είναι ΠΑΣΟΚ λέγοντας :

«Εγώ είμαι στο ΠΑΣΟΚ πριν από τον Βενιζέλο» και θυμίζει ότι ήταν επικεφαλής της ΠΑΣΠ στη Νομική Θεσσαλονίκης όταν ο Ευάγγελος Βενιζέλος ήταν εκτός πολιτικής και είχε έδρα λέκτορα στη Νομική.

«Απλώς εγώ δεν μπήκα ποτέ στη λογική να πιάσω στασίδι στην Ιπποκράτους» συμπληρώνει ο κ. Ραγκούσης.

Ο πρώην υπουργός στη συνέντευξή του στο Βήμα τονίζει ότι δεν μπορεί να παραμείνει άλλο στο ΠΑΣΟΚ υπό τη σημερινή του ηγεσία και αναφέρει :

«Η παράταξή μου έχει μπει σε μια πολιτική περιδίνηση θανάτου, όπου έχει απολέσει πια την πολιτική της αξιοπιστία αλλά και την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων της. Ο αρχηγός της εκφράζει πλέον το πολιτικό κατεστημένο της Μεταπολίτευσης» λέει σε ιδιαίτερα αιχμηρούς τόνους ο κ. Ραγκούσης.

Απαντά μάλιστα και στις αιχμές της Ιπποκράτους ότι ήταν ο «αρχικηπουρός» του Γιώργου Παπανδρέου λέγοντας :

«Οσο ο αρχικηπουρός είχε την ευθύνη της επικοινωνιακής στρατηγικής, το ΠΑΣΟΚ κέρδισε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις. Ο κατήφορος άρχισε από τον Ιούνιο του 2011 που την ευθύνη την είχε ο Βενιζέλος» καταγγέλλει ο πρώην υπουργός ο οποίος βρίσκεται πλέον σε μετωπική αντιπαράθεση με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

iefimerida.gr