20 Οκτωβρίου 2012

Άντε ρε νούμερο που θα 'ρθεις και στην Τούμπα!

Ο Πάμπλο Κοντρέρας μίλησε για την επιστροφή του στην Τούμπα και την... συνάντησή του με τον Γκαρσία, τονίζοντας ότι ο Ουρουγουανός συμφώνησε με την επιλογή του να πάει στον Ολυμπιακό. Οι δηλώσεις του Χιλιανού αμυντικού στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" που σαφώς δεν ηχούν καλά στα αυτιά των φίλων του ΠΑΟΚ έχουν ως εξής::

Για την επιστροφή του στην Τούμπα: "Γνώριζα την κόντρα που υπάρχει ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό, αλλά έχω τρομερό σεβασμό τόσο για τον κόσμο της Θεσσαλονίκης όσο και στο δικό μας κοινό αλλά τώρα με ενδιαφέρουν μόνο οι φίλαθλοί μας και να κερδίζουμε αγώνες στον Πειραιά... Πάντως είναι η αλήθεια όταν δίνεις όλους αυτούς τους γεμάτους ένταση αγώνες στην Ελλάδα δεν σκέφτεσαι ότι θα παίξεις κάποια στιγμή στον αντίπαλο. Έτρεφα σεβασμό για τον Ολυμπιακό, ήταν πρωταθλητής, η ομάδα που έπρεπε να νικήσουμε γι αυτό και όταν μου τηλεφώνησαν από τον σύλλογο είπα ναι. Περιμένω βεβαίως ότι θα είναι δύσκολο το πρώτο μου παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, αλλά προέχει η ομάδα μου και θα το ξεπεράσω. Θα κάνω τα πάντα για να νικήσουμε".

Για την επικείμενη συνάντηση με τον Πάμπλο Γκαρσία: "Χα, θα έχει ενδιαφέρον. Ξέρετε ο Πάμπλο είναι σπουδαίος άνθρωπος και σημαντικός παίκτης. Δένεται όμως με την ομάδα του πολύ και μέσα στο γήπεδο παίζει με μεγάλη ένταση. Το ίδιο όμως θα κάνω κι εγώ. Τον περιμένω στο Καραϊσκάκη και νομίζω ότι δεν θα έχουμε παρατράγουδα. Αν ξεφύγει; Ε, τότε δεν θα καθίσουμε ...ήσυχοι. Είμαι παίκτης του Ολυμπιακού και θα υπερασπιστώ την ομάδα μου. Μιλήσαμε πριν έρθω και συμφώνησε με την επιλογή μου διότι είμαστε επαγγελματίες. Ελπίζω ότι θα τα πούμε καλά και χωρίς εντάσεις".

http://olapaok.gr/podosfairo/Synentefxseis/an_ksefugei_den_tha_kathisoyme_hsyxoi.1975950.html