12 Οκτωβρίου 2012

Μετρημένες οι μέρες του Μάτσικα στο ΑΠΕ... οπότε δείχνουμε κατανόηση στις απειλές του (απειλητικό email)

Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι αυτό το "κατ'ουσίαν εκβιαστική συμπεριφορά"!!! Ήρθα ποτέ σε επαφή μαζί σας ρε νούμερα για να σας εκβιάσω; Για να καταλάβω, εσείς θεωρείτε εκβιασμό το ότι σας ξεβρακώνουμε και σας λέμε άχρηστους πρασινοφρουρούς που διαλύσατε το ΑΠΕ;

Τι φταίω εγώ ρε δικηγόρε αν ο Μάτσικας ντρέπεται πια να πει ότι είναι ΠΑΣΟΚος;;;

Δείτε τι μου έστειλαν τα νούμερα... αλλά είπαμε ο πανικός του Ηλία είναι κατανοητός... σε λίγες μέρες ο Σίμος τον "τελειώνει", μπας και ξαναβρεί το ΠΑΣΟΚομάγαζο του ΑΠΕ το δρόμο του:


 ΥΓ. Μίλησα και εγώ με τους δικηγόρους μου στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη και μου είπαν να συνεχίσω να σας ξεφτιλίζω (αφού έχει αποτέλεσμα, όπως βλέπω από τις αντιδράσεις σας)... καλά μου είπαν και κάτι άλλα... να πάρετε φόρα όλοι μαζί και να μου τα .... αλλά δεν τα επαναλαμβάνω