04 Νοεμβρίου 2012

Έτοιμη να το παίξει σερίφης η Λιάνα Κανέλλη που οπλοφορεί!

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη στην οποία ομολογεί ότι οπλοφορεί ξανά μετά από δώδεκα χρόνια, παραχώρησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» η Λιάνα Κανέλλη. Δεν φοβηθήκατε ούτε τη στιγμή της επίθεσης στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη; "Και στη φάρσα και στο επεισόδιο η καρδιά μου έφτασε τους 170 παλμούς, ούσα σε αδύναμη θέση με δυο εμφράγματα από πίσω".

Η ίδια αναφέρει ότι δεν εχει προσωπική ασφάλεια, γι' αυτό όπως λέει "έχω άδεια οπλοφορίας από το 1992 όταν με είχαν χτυπήσει φασίστες". "Με τη συμβολή της αντιτρομοκρατικής πήρα άδεια και μου βγήκε και το ταλέντο στην σκοποβολή. Όταν έγινα βουλευτής εγκατέλειψα το πιστόλι. Δώδεκα χρόνια δεν χρειάστηκε. Λυπάμαι που τώρα χρειάστηκε να το ξαναφέρω πάνω μου… το κρατάω για να υπερασπιστώ τους αθώους ανθρώπους δίπλα μου. Όχι εμένα", εξήγησε.