Είναι αδύνατον να μην «χαμογελάσεις» ακούγοντας το σχόλιο που έκανε η Βάνα Μπάρμπα για τον τηλε-κριτικό του Βήματος, Κοσμά Βίδο (στον οποίο ετοιμάζεται να κάνει μήνυση), στα πλαίσια της τηλεοπτικής της εμφάνισης στην Τατιάνα Στεφανίδου.
«Τον καημενούλη, είμαι σίγουρη ότι θα είναι κανένας κοντούλης, καραφλός, που θα περνάει απαρατήρητος που δε θα μπορεί να κάνει καλό sex. Θα είναι κανένα κακομοίρικο πλάσμα, ξέρω κι εγώ Παρ' όλ' αυτά τον αγαπάω, κι ας έρθει να τον πάρω και μια αγκαλιά, του στέλνω την αγάπη μου, αλλά ειλικρινά εγώ γιατί να πρέπει να στεναχωρηθώ μ΄ αυτό που γράφει; Ας έρθει να πιούμε έναν καφέ να τον γλυκάνω». Αυτό το δηλητηριώδες (και ταυτόχρονα «ψυχοπονιάρικο») δήλωσε η Βάνα Μπάρμπα για τον τηλεκριτικό του Βήματος Κοσμά Βίδο στο Μίλα.
Προσθέτοντας, με πιο σοβαρό ύφος πλέον, πως «Κρίμα, γιατί θεωρώ ότι μια σοβαρή εφημερίδα δεν πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση, που έχει ο κίτρινος τύπος. Χτυπάνε αφ' υψηλού χωρίς να ρωτήσουν αν έχει κάποιος ανάγκη αυτή τη δουλειά για να επιβιώσει. Δουλειά του είναι να κρίνει αν του αρέσω στο θέατρο και αν του αρέσω στην εκπομπή. Το να κρίνει όμως τη ζωή μου, το τι έχω και τι δεν έχω κάνει στην προσωπική μου ζωή δεν τον αφορά. Πρέπει να υπάρχει κι ένα όριο. Αυτοί οι άνθρωποι είναι δυστυχώς οι άνθρωποι του τίποτα γιατί ένας άνθρωπος που είναι χορτάτος είναι και γενναιόδωρος με τους ανθρώπους. Αυτοί περιμένουν να πουν μια κακία για να ασχοληθούν μαζί τους τα κανάλια (...) Εγώ, παρόλο που με στεναχώρησε ο συγκεκριμένος κύριος θα του απαντήσω με κάποια μήνυση γιατί του αξίζει. Για να καταλάβουν ότι δεν είναι στο απυρόβλητο και δεν μπορούν να παίζουν με τον κόπο του καθενός».
Προφανώς αυτή είναι μια κόντρα που θα συνεχιστεί στις αίθουσες του δικαστηρίου. Για την ιστορία να θυμήσουμε πως αυτό που ενόχλησε την Μπάρμπα ήταν το συγκεκριμένο άρθρο του τηλε-κριτικού στο Βήμα της Κυριακής
«Ξεκίνησε πρώτη τις... εξομολογήσεις, πρoτού ακόµα βγει στον αέρα το "Dancing with the stars". Αποκαλύπτοντας: "Ναι, θα πάρω μέρος" αλλά και σπεύδοντας να συμπληρώσει: "Φοβάμαι μόνο μη φάω καμιά τούμπα". Έκτοτε δεν έπαψε να επαναφέρει στις εμφανίσεις της την παράμετρο τούμπα, χτίζοντας γύρω από αυτή την απευκταία πιθανότητα τη διαφημιστική καμπάνια της νέας καριέρας της, αυτή της χορεύτριας εκ του προχείρου: "Μόνο μην πέσω και ρεζιλευτώ", "εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαι αξιοπρεπής, έχω μια μικρή αγωνία μην πέσω και χτυπήσω", "φοβάμαι μην πέσω". Έτσι, βρεθήκαμε να παρακολουθούμε μια ντουζίνα παίκτες να προσπαθούν να εκτελέσουν σωστά τα βήματά τους και τη Βάνα Μπάρμπα να προσπαθεί να μην πέσει. Ώσπου την περασμένη Κυριακή έπεσε, αποχώρησε και ησυχάσαμε. Έτσι νομίζαμε. Γιατί εκείνη δεν είχε τελειώσει ακόμα με την "υπόθεση τούμπα". Βγήκε λοιπόν πάλι, για να επιβεβαιώσει "τελικά έπεσα" και να εξηγήσει: "Η αλήθεια είναι ότι έπεσα γιατί είχα το θράσος να χορέψω με δωδεκάποντο. Γιατί με ενδιαφέρει πιο πολύ η εικόνα μου, να βγαίνω γοητευτική και όμορφη παρά να κάνω σωστά τα βήματα". Πρόκειται για την ίδια Βάνα Μπάρμπα που μερικούς μήνες πριν δήλωνε: "Τα τελευταία χρόνια δεν έχω προσέξει την εικόνα μου, θέλω να γίνω φίλη με τον χρόνο. Μου αρέσει η ηλικία μου, δεν είμαι πια σέξι" και "με αποκαλούν ακόμη σύμβολο του σεξ, αμαρτία είναι πια, γεράσαμε...". Διχασμός προσωπικότητας και ότι του φανεί του λωλοστεφανή, εν προκειμένω της... λωλοβάνας; Μάλλον επικοινωνιακή τακτική, μια "τεχνική» εύκολης δημοσιότητας στην οποία η κυρία Μπάρμπα είναι προφεσορέσα. Την εφαρμόζει ανέκαθεν προβάλλοντας την περσόνα της απενοχοποιημένης σύγχρονης γυναίκας που δεν φοβάται να μιλήσει με απόλυτη ειλικρίνεια για όλα (από τα περιττά κιλά της ως τις πρώτες και τις δεύτερες και τις τρίτες ρυτίδες της), αλλά και απευθυνόμενη σε ένα κοινό με βραχεία μνήμη. Το οποίο είναι έτοιμο (ή έτσι νομίζει η κυρία Μπάρμπα) να πιστέψει και τις πιο αντικρουόμενες δηλώσεις της.
Δηλώσεις, συμπεράσματα, σκέψεις ζωής και αποφάσεις που αλλάζουν από καιρό σε καιρό ανάλογα με την περσόνα (τη σέξι ή την άλλη, την κατασταλαγμένη και ώριμη) που η "θιασάρχις και θεατρική παραγωγός", όπως συστήθηκε εσχάτως, θέλει κάθε φορά να πλασάρει. Και έτσι, η Βάνα-χαμαιλέων υπάρχει χωρίς στην πραγματικότητα να κάνει τίποτε άξιο λόγου, μόνο αμπελοφιλοσοφώντας, περιφέροντας την ασυνέπεια των απόψεών της και αναδεικνύοντας το τίποτα (εν προκειμένω τον φόβο της για την τούμπα και την τούμπα) σε μείζον γεγονός. Εκπρόσωπος και αυτή ενός lifestyle που και στην κατάρρευσή του εξακολουθεί να ακκίζεται ισορροπώντας αδέξια σε δωδεκάποντα, ως ξυλοπόδαρος διασκεδαστής του πλήθους. Θλιβερή εικόνα και η δική της και η εικόνα των ομοίων της, στην... επιθανάτια τούμπα τους».
iefimerida.gr