30 Δεκεμβρίου 2012

Η Ανθή παραπονιέται ότι την έχουν στοχοποιήσει... ενώ ότι έκανε το έκανε με αίμα και ιδρώτα

Το παράπονό της ότι έχει στοχοποιηθεί καταθέτει η δημοσιογράφος Ανθή Σαλαγκούδη στο περιοδικό του “Πρώτου Θέματος” “People”, στο οποίο και παραχωρεί συνέντευξη.

Η νεαρή δημοσιογράφος βρέθηκε το τελευταίο διάστημα στο επίκεντρο αρνητικής κριτικής, λόγω της τοποθέτησής της στην ΕΡΤ, καθώς πολλοί άρχισαν τα σχόλια και υπονοούμενα για το γεγονός ότι είναι κόρη του άλλοτε υπουργού της Νέας Δημοκρατίας Γιώργου Σαλαγκούδη.

Η ίδια πάντως, με την αυτόνομη δημοσιογραφική διαδρομή της. παρουσιάζει πλέον το απογευματινό μαγκαζίνο της ΝΕΤ με τον Ηλία Μαμαλάκη και τον Γιάννη Δάρρα, και δείχνει να πατάει καλά στα πόδια της.

“Αισθάνομαι να με έχουν στοχοποιήσει. Έχω βρεθεί πολλές φορές σε θέση άμυνας και έχω δεχτεί κριτική λόγω του ονόματός μου, και όχι λόγω της δουλειάς μου. Μικρότερη, με πείραζε και με στενοχωρούσε. Πλέον, έχω μάθει να το αποδέχομαι και να συγκεντρώνομαι αποκλειστικά στη δουλειά μου. Αργά ή γρήγορα φαίνεται τι αξίζει ο καθένας από εμάς”, σχολιάζει η Ανθή Σαλαγκούδη.

Αναφορικά δε με το ενδεχόμενο να ασχοληθεί μελλοντικά με την πολιτική, όπως επιμένουν τα σχετικά σενάρια, η απάντηση που δίνει κάθε άλλο παρά διαψεύδει τέτοιες σκέψεις: “Η μετάβαση στην κεντρική πολιτική σκηνή τη δεδομένη χρονική περίοδο, είναι κάτι που δεν σκέφτομαι. Η δημοσιογραφία και η τηλεοπτική μου παρουσία στη ΝΕΤ είναι κάτι που με γεμίζει απόλυτα. Δεν αποκλείω βέβαια τίποτα στο μέλλον, γιατί η πολιτική όπως φαίνεται είναι μικρόβιο, και δεν γλιτώνεις εύκολα”, τονίζει η Ανθή Σαλαγκούδη.

παραπολιτικα