08 Ιανουαρίου 2013

Aπάντηση του εξαιρετικού δημοσιογράφου Χρ. Νικολαίδη στις γελοιότητες Κουράκου-ΣΥ.ΡΙΖ.Α με αφορμή την πρόσληψη του στην ΕΡΤ3

[Ο Χ. Νικολαϊδης είναι ο μόνος δεξιός δημοσιογράφος που "χώθηκε" στον Μπουτάρη και γιαυτό εκδιώχθηκε από το TV100]

Του Χρήστου Νικολαίδη,
Δημοσιογράφου, μέλους της ΕΣΗΕΜΘ και της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων (I.F.J.).

Τόσο το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ όσο και ο βουλευτής του κόμματος Τάσος Κουράκης χαρακτηρίζουν αυτό το blog (taxalia.blogspot.com) ως... ακροδεξιό! Συνεπώς, φίλοι αναγνώστες, είστε ακροδεξιοί, αφού διαβάζετε ένα ακροδεξιό ιστολόγιο...
Τόσο απλές είναι οι θεωρήσεις για τον ΣΥΡΙΖΑ: όποιος δε συμφωνεί μαζί μας, όποιος μας...

ασκεί κριτική, όποιος δεν ζητοκραυγάζει μετά τα τσιτάτα μας, όποιος δε μας... κάθεται είναι ακροδεξιός! Τόσο απλά...

Ειλικρινά οργίστικα με τις δύο αυτές τοποθετήσεις! Δεν έδωσα δεκάρα για την προσωπική επίθεση που εξαπέλυσε εναντίον μου ο βουλευτής αλλά και ο ανώνυμος λασπογράφος (σίγουρα συνάδελφός μου Δημοσιογράφος), του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και του left.gr! Δεκάρα τσακιστή... Γνωρίζω πως οι άνθρωποι είναι τόσο... δημοκρατικοί που δεν ανέχονται σε καμία περίπτωση τη διάφορη από τη δική τους άποψη, σαν κι αυτή που πολλές φορές έχω εκφράσει από τούτο το ιστολόγιο. Ξέρω ότι είμαι στο... δημοκρατικό στόχαστρό τους...

Ωστόσο, δεν περίμενα ποτέ το μένος και η κομματική φανατίλα τους να φτάσουν στο σημείο να χαρακτηρίζουν ως ακροδεξιό ένα blog επειδή αυτό έχει την ευγένεια και τη δημοκρατική ευαισθησία να φιλοξενεί τα άρθρα μου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει θέμα με την ελευθερία, τη Δημοκρατία και το σεβασμό της άλλης άποψης. Πολλά στελέχη του δεν μπορούν να ανεχθούν ότι υπάρχει το ορθό στην άποψη ενός άλλου. Και πολύ περισσότερο ότι αυτός που τους κριτικάρει έχει το δικαίωμα να το κάνει, για να μην πως ότι καμιά φορά μπορεί να έχει και δίκιο...

Οι απόψεις αυτές (τις οποίες θα μου επιτρέψετε να πω ότι τις έχω συναντήσει πολλές φορές στα 23 χρόνια που ασκώ τη Δημοσιογραφία στη Θεσσαλονίκη), είναι εφαρμογή ενός ολοκληρωτικού μοντέλου: τρεις- τέσσερις τύποι συζητούν μαζί τους και συμφωνούν. Και το αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο πιστεύουν ότι επειδή αυτοί συμφωνούν... έχουν και δίκιο! Αγνοούν συστηματικά την κοινωνία, μέσα στην οποία ζυμώνονται ιδέες και απόψεις και ταυτίζουν (εντελώς αυθαίρετα) τη δική τους άποψη με το συμφέρον του Λαού ή το κοινό καλό! Έτσι, αυτομάτως (πιστεύουν ότι) όποιος ζητοκραυγάζει μετά τα τσιτάτα τους απλώς είναι σωστός! Και όποιος διαφωνεί, τα καταγγέλλει ή τα κατακεραυνώνει θα πρέπει να περιθωριοποιηθεί όχι επειδή έρχεται σε αντίθεση μαζί τους μόνο, αλλά κυρίως επειδή αντιτάσσεται στα λαϊκά συμφέροντα και το κοινό λαό!

Αυτές είναι όλες θλιβερά καθεστωτικές λογικές και πρακτικές, που δεν είναι καν Αριστερές...

Η Αριστερή παράδοση είναι παράδοση ελευθερίας και διαρκούς εφαρμογής της πασίγνωστης βολταίριας ρήσης. Για τον ΣΥΡΙΖΑ και τους Δημοσιογράφους του, πολιτικά παραδεκτή είναι όποια άποψη τους αρέσει, όλες οι άλλες είναι... ακροδεξιές. Απύθμενη βλακεία ή αδυσώπητος πολιτικός κοντοθωρισμός;

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ εάν τα σκάγια που εξαπέλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ για να με πλήξει έπιασαν ξώφαλτσα και το αγαπημένο μας blog... Κρίμα...

Να έρθω τώρα και στο προσωπικό μου θέμα: ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι η τοποθέτησή μου ως συμβούλου στην ΕΡΤ-3 είναι "σκάνδαλο"! Γιατί; Επειδή στο πρόσφατο παρελθόν διετέλεσα υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της ΝΔ Θεσσαλονίκης...

Για τη... βαθιά δημοκρατική λογική του ΣΥΡΙΖΑ άνθρωποι σαν κι εμένα δεν έχουν θέση στην ΕΡΤ-3! Έτσι απλά! Γι' αυτούς δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος που σαφέστατα έχει κεντροδεξιά ιδεολογική τοποθέτηση να προσλαμβάνεται στην ΕΡΤ-3. Θεωρούν μάλλον ότι το... "μαγαζί" είναι δικό τους και απλούστατα δε με θέλουν εκεί... Ή ότι η κάθε πρόσληψη και τοποθέτηση στην κρατική ραδιοτηλεόραση θα πρέπει να έχει την έγκρισή τους (η ολοκληρωτική και καθεστωτική λογική που λέγαμε προηγουμένως)...

Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα... Το γεγονός ότι για κάποιο χρονικό διάστημα διετέλεσα (πάντα ως Δημοσιογράφος), στέλεχος κομματικού Γραφείου Τύπου σε καμία περίπτωση δεν καταργεί ή αίρει την ιδιότητά μου του Δημοσιογράφου. Άλλωστε το έχουν κάνει δεκάδες συνάδελφοι για τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είπε κουβέντα... Ίσως επειδή οι περιπτώσεις αφορούσαν τα κεντροαριστερά κόμματα. Υπάρχουν δεκάδες συνάδελφοι που διετέλεσαν βουλευτές, υψηλόβαθμα στελέχη, εκπρόσωποι και στελέχη Γραφείων Επικοινωνίας πολιτικών και κομματικών γραφείων για τα οποία ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε άλλοι συνάδελφοί μου (από αυτούς που αρέσκονται να λοιδορούν ανώνυμα στα blogs), δεν είπαν ποτέ το παραμικρό.

Για τους ΣΥΡΙΖΑίους όταν ένας Δημοσιογράφος προσφέρει τις υπηρεσίες του για την προεκλογική περίοδο στο δικό τους κόμμα, τότε αυτό είναι έργο θεάρεστο... Αν όμως πάει σε κάποιο άλλο κόμμα τότε αποτελεί αντιλαϊκή ενέργεια, παντελώς ασύμβατη με τη Δημοσιογραφική ιδιότητα...

Δεν περίμενα φυσικά να χαρεί ο ΣΥΡΙΖΑ με την τοποθέτησή μου στην ΕΡΤ-3! Τα στελέχη του γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι δεν μπορούν να κάνουν σε εμένα τις γνωστές στο χώρο μας "παρεμβασούλες". Ο λόγος της λυσσαλαίας αντίδρασής τους έγκειται και σε αυτή τη διάσταση...

Τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωσή του εναντίον μου όσο και ο Βουλευτής στην επερώτησή του αναγράφουν διάφορα ψέμματα, ανακρίβειες και κακεντρέχειες για μένα, δήθεν για παρανομίες, παρατυπίες και άλλα φαιδρά. Δε θα μπω στον κόπο να τα απαντήσω ένα προς ένα γιατί είναι ΟΛΑ τους χαζά, που ούτε δόκιμο ανώνυμο σχολιαστή του left.gr δεν πείθουν...

ΥΓ1: Είχα... περιλάβει τον κ. Κουράκη σε ένα άρθρο μου για τον ατελείωτο λαϊκισμό που εκπέμπει. Είχα γράψει σε αυτό το blog ότι "οι βουλευτές είναι να παλεύουν στη Βουλή και οι διαδηλωτές στους δρόμους. Όταν στέλνουμε τους διαδηλωτές στη Βουλή και τους βουλευτές στις διαδηλώσεις τότε αυτό είναι απύθμενος λαϊκισμός"...

Φυσικά και επιμένω στις απόψεις μου. Φαίνεται ότι ο τύπος μού το κρατούσε!

ΥΓ2: Το γράφω με τον κίνδυνο να θεωρηθώ επηρμένος: θεωρώ την τοποθέτησή μου στην ΕΡΤ-3 ως αξιοκρατική σε απόλυτο βαθμό! Η 23χρονη πορεία μου στη Δημοσιογραφία (αρχισυντάκτης της "Μακεδονίας", Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης της ΕΤ-3, συντάκτης στον "Αγγελιοφόρο" και "ΤΑ ΝΕΑ", ρεπόρτερ σε Αντέννα και Άλφα TV), σηματοδοτούν ένα "βαρύ" βιογραφικό το οποίο, κατά τη γνώμη μου, όποιος το έχει μπορεί να διεκδικήσει και να πάρει με το σπαθί του τη συγκεκριμένη θέση...