28 Ιανουαρίου 2013

Ας τον λουστούνε τώρα-Θεοχάρης: Δεν έχω να πληρώσω τους φόρους

[Αν ο Γενικός Γραμματέας εσόδων λέει ότι δεν έχει να πληρώσει τους φόρους, γιατί να πληρώσει τους φόρους ένας πολίτης ακόμα και όταν έχει (γιατί υπάρχουν πολλοί τέτοιοι που δεν πληρώνουν αν και έχουν); Είναι σοβαρές δηλώσεις αυτές από κάποιον που πρέπει να μαζέψει τους φόρους; Και αφού δεν μπορεί να τους μαζέψει ούτε από τον εαυτόν του, τι στρογγυλοκάθησε στην καρέκλα; Θα μας τρελάνει τελείως το άτομο...]

Αδυναμία πληρωμής των φόρων εκφράζει και ο γενικός γραμματέας εσόδων Χάρης Θεοχάρης.


Αυτό ισχυρίστηκε στο 30ό Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΟΜΙΔΑ. Συγκεκριμένα, μόλις ο νέος γενικός γραμματέας εσόδων ανέβηκε στο βήμα, μερίδα συνέδρων άρχισε να διαμαρτύρεται για την πληθώρα φόρων στα ακίνητα.

Εκείνος, σύμφωνα με το Εθνος, σάστισε και, αφού έμεινε για λίγο σιωπηλός, απάντησε: "Κι εγώ, όπως όλοι, αντιμετωπίζω δυσκολίες στην αποπληρωμή των φόρων".

"Εγώ δεν έχω να πληρώσω τους φόρους", φώναξε κάποιος από το ακροατήριο. "Ούτε εγώ έχω!", ανταπάντησε ο γενικός γραμματέας και τα πνεύματα ηρέμησαν.

http://news247.gr