22 Ιανουαρίου 2013

Μεγάλη πίκρα τρώει ο Άδωνις

Μπορεί οι πολιτικές εξελίξεις να μην του επιτρέπουν να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα αθλητικά, όμως, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, δηλώνει φίλαθλος και μάλιστα... οπαδός του Παναθηναϊκού, τον οποίο μάλιστα «πονάει» να βλέπει με τη σημερινή του εικόνα.

Ο Έλληνας πολίτικός, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα www.dailygoal.gr, αποκάλυψε τις συλλογικές προτιμήσεις του και δεν έκρυψε ότι από μικρός είχε εισιτήριο διαρκείας στον Παναθηναϊκό.

«Είμαι Παναθηναϊκός από τα παιδικά μου χρόνια. Πήγαινα πάρα πολλά χρόνια και στο γήπεδο, έπαιρνα εισιτήριο διαρκείας και η θέση μου ήταν πάντα στη θύρα 8. Όπως καταλαβαίνετε περνάμε δύσκολες εποχές...».

Όσο για το πώς βλέπει τον φετινό Παναθηναϊκό, είπε: «Πώς να τη δω την ομάδα; Όπως την βλέπουν όλοι. Δεν έχει πολλά να κρύψει. Δεν την έχω παρακολουθήσει φέτος, δεν έχω προλάβει κιόλας και επειδή χάθηκε πολύ γρήγορα το ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα δεν είχα ιδιαίτερο λόγο να κάτσω να δω πάρα πολύ.

Οι παίκτες μού είναι σχεδόν άγνωστοι πια. Εντάξει, πιστεύω πως ο Παναθηναϊκός είναι μία μεγάλη ομάδα και θα συνέλθει. Είναι επ ωφελεία και του Ολυμπιακού να ανέβει και η ΑΕΚ και ο Παναθηναϊκός.

Ένα ελληνικό πρωτάθλημα στο οποίο θα υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός αργά ή γρήγορα θα απαξιώσει και τον Ολυμπιακό. Δηλαδή για να έχει πρωτάθλημα πρέπει να έχεις και τρεις τέσσερις ομάδες δε γίνεται διαφορετικά».

Newsroom ΔΟΛ