24 Ιανουαρίου 2013

Γελάει ο κόσμος!! Τι κοινό έχουν Πάγκαλος-Καμμένος εκτός απ' τα κιλά; (βίντεο)

Περί οικονομικών δυσκολιών, Χρυσής Αυγής και ζήλειας μίλησε ο πρoεδρεύων των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, σε χθεσινή τηλεοπτική του εμφάνιση, χαρίζοντας άφθονο γέλιο στον ελληνικό λαό.

«Είμαστε ένας λαός περήφανος. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι δεν έχει να πληρώσει φόρο. Ο ένας δεν λέει στον άλλο ότι είναι στα πρόθυρα του Κορυδαλλού. Όλοι είμαστε. Εγώ ομολογώ ότι...
την τρίτη δόση του φόρου εισοδήματος δεν έχω να την πληρώσω [φοροφυγάς ο Πάνος!]. Το χαράτσι που μου ήρθε για το 2010 και 2011 δεν έχω (λεφτά) να το πληρώσω [κλάψ! κλαψ!]. Έχω πέντε παιδιά [το ένα το είχα στην Αγγλία αλλά δεν του άρεσε και πήγα και το έγραψα σε παν/μιο στην Αμερική]. Δεν είμαι κανένας άνθρωπος που κάνω ζωή περίεργη [Τι έχω; Τίποτα! Μερικούς ορόφους στη Συγγρού, ένα σκαφάκι... ε, κάνω και καμιά βόλτα με το ελικόπτερο... ε, ίδρυσα και ένα κόμμα με γραφεία σε όλη την Ελλάδα... ε, μπορεί να ξεχνάω και τίποτα άλλο]. Αυτή η επίθεση που γίνεται στην αξιοπρέπεια του Έλληνα πρέπει να σταματήσει τώρα. (...) Τα παιδιά μας δεν γίνεται να πηγαίνουν μετανάστες στο εξωτερικό». Αυτή ήταν η χθεσινοβραδινή δήλωση του Πάνου Καμμένου, με την οποία γελάει όλη η Ελλάδα... που θυμήθηκε τον Πάγκαλο που έλεγε τα ίδια πέρσι.

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων παραδέχθηκε ότι του έχει περάσει από το μυαλό να παρακολουθήσει γυναίκα (σ.σ. Όπως έκανε ο κοσμηματοπώλης που συνέλαβαν τα μέλη της προσωπικής του συνοδείας) και εξήγησε ότι η Χρυσή Αυγή είναι ένα νεοναζιστικό κόμμα που είναι έξω από τα πλαίσια της Δημοκρατίας και όταν ο ελληνικός λαός καταλάβει το λάθος του θα τους βγάλει έξω από την Βουλή.