Τι λεει ο καθηγητής Χρήστος Ιωαννίδης, που είχε μαθητή τον έναν από τους συλληφθέντες
Tο προφίλ του ενός από τους συλληφθέντες έδωσε με άρθρο του στη δημοσιότητα ένας παλιός καθηγητής του νεαρού Ανδρέα-Δημήτρη Μουρζούκου, που συνελήφθη για την ληστεία στην Κοζάνη. Ο καθηγητής του Χρήστος Ιωαννίδης, λέει μεταξύ άλλων:
"Ήταν χαρά μου να έχω μέσα στην τάξη παιδιά σαν τον Αντρέα-Δημήτρη. Ήταν ευαίσθητος, ήταν έξυπνος, ήταν ανήσυχος. Όχι, δεν άκουγε heavy metal. Άκουγε ροκ, άκουγε Χατζιδάκι, άκουγε Μότσαρτ. Όχι, δεν ήταν αντικοινωνικός. Ίσα-ίσα ήταν πολύ αγαπητός στους συμμαθητές του.Και φυσικά είχε και αυτός θυμό μέσα του, όπως όλα τα αληθινά παιδιά που ανακαλύπτουν στην εφηβεία τους την απάνθρωπη και υποκριτική κοινωνία στην οποία ζούμε. Όχι, δεν ήταν κακός μαθητής, ήταν πολύ καλός. Μπήκε και αυτός στο πανεπιστήμιο, γράφοντας μία από τις εκθέσεις-κονσέρβες που του ζητάει το σύστημα. Οι γονείς του ήταν δύο αξιοπρεπέστατοι άνθρωποι"
O συγκεκριμένος μάλιστα καθηγητής θεωρείται ιδιαίτερα δραστήριος καθώς ως επικεφαλής των "schooligans", μια ομάδας δράσης μαθητών , στην οπολια συμμετείχε ο νεαρός συλληφθείς, έκανε πολλές δράσεις. Τελευταία ήταν για τα δικαιώματα των μαθητών, με τίτλο "Ξεστραβώσου, μάθε τα δικαιώματα σου".
Στο κείμενο, που καλούσε τους μαθητές να ενημερωθούν για την παραβατικότητα των καθηγητών και όχι μόνο επισημαίνεται:
"Στα ελληνικά σχολεία η «δημοκρατία» σαν λέξη υπάρχει παντού. Υπάρχει στα βιβλία, υπάρχει στις εκθέσεις των μαθητών, υπάρχει στο στόμα των φιλολόγων. Στην πράξη, όμως; Πόση δημοκρατία υπάρχει στην καθημερινή ζωή του σχολείου; Όλοι ξέρουμε τι γίνεται όταν ένας μαθητής προσβάλει έναν καθηγητή: Τρώει αποβολή. Τι γίνεται, όμως, όταν ένας καθηγητής προσβάλει έναν μαθητή; Τι μπορεί να κάνει ο μαθητής; Τι μπορεί να κάνει το 15μελές (εκτός από το να διοργανώνει εκδρομές); Αυτά και άλλα πολλά θα συζητηθούν στο τριήμερο συνέδριο με τίτλο: «Ξεστραβώσου! Μάθε τα δικαιώματά σου»"
Άνθρωποι που ξέρουν τον καθηγητή Χρήστο Ιωαννίδη, κάνουν λόγο για έναν δραστήριο άνθρωπο, που αφιέρωνε πολλές ώρες στις εξωσχολικές δράσεις, καθώς αγαπούσε την δουλειά του και τους μαθητές του.