05 Φεβρουαρίου 2013

"Θα πάρω πίσω την ψυχή μου που είχα χάσει"

Ο Πάμπλο Γκαρσία με γραπτή δήλωση του υπογραμμίζει πως θέλει ενωμένο τον κόσμο του ΠΑΟΚ, επισημαίνει ότι δεν του έχει απομείνει πολύς χρόνος για ποδόσφαιρο όμως θα πεθάνει με τα ποδοσφαιρικά παπούτσια και ζητά συγγνώμη αν το θέμα του "έφερε" στενοχώρια

Συγκεκριμένα ο Ουρουγουανός, αναφέρει:

"Θέλω να πώς κάποια λόγια για όσα συνέβησαν τον τελευταίο καιρό. Έχω περάσει δύσκολες στιγμές, γιατί δεν μπόρεσα να παλέψω με την ομάδα. Γι' αυτό και πήρα την απόφαση να το αφήσω για πάντα. Όμως το μυαλό μου ήταν συνεχώς στο έμβλημα και στον κόσμο. Ποτέ δεν είχα την πρόθεση να διχάσω. Εγώ θέλω να δω τον κόσμο ενωμένο. Ξέρω ότι δεν μου μένει πολύς καιρός για ποδόσφαιρο αλλά θα πεθάνω με τα ποδοσφαιρικά παπούτσια στα πόδια. θα προσπαθήσω να δώσω ό,τι καλύτερο αυτούς τους μήνες για να πάρω πίσω την ψυχή μου που είχα χάσει. Συγνώμη αν κάποιος αισθάνθηκε άσχημα, αλλά δεν είχα πρόθεση να στεναχωρήσω κανέναν. Όλο αυτό βγήκε από την ψυχή μου.

Πάμπλο Γκαρσία".

olapaok.gr