05 Φεβρουαρίου 2013

Φίλε Ζούλα, αν είσαι εσύ «φερέφωνο» του Αλαφούζου... είμαι κι εγώ της ΝΔ

 Χθες γράψαμε ότι ο Κ. Ζούλας της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ είναι από τους λίγους σοβαρούς δημοσιογράφους που δεν ρέπουν στον λαϊκισμό... αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα την ακούσει άμα ξεφεύγει και μας λέει «φερέφωνα»... Για να το ξεκαθαρίσουμε:
Η ΝΔ, όπως και η δεξιά εδώ 100 χρόνια δεν έχει επικοινωνιακό επιτελείο, δεν έχει μηχανισμούς προπαγάνδας, δεν έχει τίποτα. Το πόσο στόκοι είναι οι ΝΔίτες στην επικοινωνία και στην προπαγάνδα φαίνεται από το τι λένε σήμερα για τη ΝΔ αυτοί που διορίστηκαν πχ. στο ΑΠΕ από τον Ρουσόπουλο και τον Καραμανλή... είναι οι μεγαλύτεροι υβριστές της. Για να μην το παιδεύουμε εγώ κ. Ζούλα δεν έχω καμία σχέση με τους δημοσιογράφους που αναφέρεις δεξιά μου και αριστερά μου και όσοι με ξέρουν θα γελάνε... το ότι δεν έχουμε καμία δέσμευση φαίνεται από το ότι κατά καιρούς τη λέμε σε όλους από Σταμάτη και Χρύσανθο μέχρι Πάκη. Μόνο ο εκάστοτε αρχηγός της ΝΔ είναι στο απυρόβλητο... γιατί αν αρχίσουμε και τα χώνουμε και στον εκάστοτε Πρόεδρο θα πρέπει να αλλάξουμε και κόμμα

Διαβάστε και το άρθρο του όπου μας λέει «φερέφωνα»


Οταν η αντιπαράθεση γίνεται στα μπλόκα και στα... μπλογκ

Του Κωνσταντινου Ζουλα

Την ώρα που η ένταση, λόγω των εν εξελίξει απεργιακών κινητοποιήσεων, εντείνεται, τα κομματικά επιτελεία κάνουν χρήση όλων των διαθέσιμων μέσων για να «πλήξουν» τον αντίπαλο. Στον πόλεμο αυτό τα κοινωνικά δίκτυα και εν συνόλω το Ιντερνετ βρίσκονται στην πρώτη γραμμή πυρός. Ο βασικός στόχος; Να αποδομήσουν –ακόμη και στρεβλώνοντας– τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς και να δοθεί η εντύπωση της καθολικής κατακραυγής.

Ο πρόλογος δεν είναι αποκύημα φαντασίας. Δεν είναι μυστικός άλλωστε ο συντεταγμένος τρόπος που ο ΣΥΡΙΖΑ κατόρθωσε να επικρατήσει πλήρως στο Διαδίκτυο τους τελευταίους μήνες. Εξ ου και με αρκετή καθυστέρηση, η Ν.Δ. προσπαθεί να μιμηθεί την τακτική του αντιπάλου, εν μέσω των απεργιακών κινητοποιήσεων.

Οι μυημένοι ίσως έχετε ακούσει για την επαναδραστηριοποίηση της «ομάδας αλήθειας» ή «Truthteam», όπως αυτοαποκαλείται. Ποια η αποστολή της γαλάζιας ομάδας; Να εντοπίζει και να ανεβάζει στην ιστοσελίδα της (σε βίντεο, άρθρα κ.λπ.) όλες τις παραφωνίες των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό να εκθέσει ως ανερμάτιστη την αντιπολίτευση. Η Truthteam είναι που ανέδειξε τον δημόσιο αναρχικό αυτοπροσδιορισμό του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βαγ.Διαμαντόπουλου (μοντάροντας και το βίντεο με τις δηλώσεις του για το Mall), ενώ προσφάτως ανέδειξε την πρόταση του κ. Τ. Κουράκη να υπάρξει ένας νέος φόρος από τον οποίο θα πληρώνονται οι μισθοί των κληρικών.

Η άλωση του Διαδικτύου

Επειδή όλα τούτα ίσως φαίνονται ακατανόητα σε όσους δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το Ιντερνετ, χρήσιμη είναι μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν. Από τη στιγμή που τα ελληνικά πολιτικά κόμματα συνειδητοποίησαν τη δύναμη του Διαδικτύου και κυρίως την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση του από νέους απολιτίκ ψηφοφόρους, βάλθηκαν να το αλώσουν.

Τι σημαίνει άλωση του Διαδικτύου; Πολύ απλά, να δημιουργήσεις έναν ισχυρό πυρήνα χρηστών, οι οποίοι θα αναλάβουν να διαδώσουν συντεταγμένα το μήνυμά σου. Η μέθοδος του πυρήνα είναι αυτή του πολλαπλασιαστή. Δηλαδή η σύνδεση με άλλους χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι επίσης θα αναλάβουν πρόθυμα να αναμεταδώσουν το μήνυμα του πυρήνα. O τελικός στόχος είναι ο ίδιος κάθε μάχης: η επικράτηση στον χώρο. Δηλαδή το δικό σου μήνυμα να εμφανίζεται παντού στο Διαδίκτυο εις βάρος του αντιπάλου σου κι έτσι να επηρεάζονται όσο το δυνατόν περισσότεροι ανυποψίαστοι χρήστες.

Το πραγματικά παράδοξο είναι ότι την εν λόγω μέθοδο φαίνεται να εισήγαγε στην Ελλάδα ο ΛΑΟΣ! Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε σε πρόσφατη δημόσια συζήτηση ο διεθνολόγος - δημοσιογράφος Απ. Φωτιάδης, γνώστης της επικοινωνιακής διαχείρισης του Διαδικτύου. Ο δαιμόνιος κ. Γ. Καρατζαφέρης φέρεται πρώτος να έπεισε διάφορους πιτσιρικάδες της νεολαίας του (λέγεται μάλιστα και με... χαρτζιλίκι) να διαδίδουν ιντερνετικά τις απόψεις του και να «καίνε» αυτές των αντιπάλων του.

Η ομάδα των Συριζαίων


Οπως εξήγησε ο κ. Φωτιάδης, παρεμφερή μέθοδο ακολούθησε και ο ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες εκλογές. Μια ομάδα καμιά 15αριά Συριζαίων ιδεολόγων (ηλικίας 25 - 35 ετών), μετατρέποντας σε ιντερνετική «γιάφκα» τα γραφεία του κόμματος, έκανε ακριβώς αυτή τη δουλειά. Εντόπιζε, π.χ., ένα «εχθρικό» δημοσιογραφικό άρθρο ή μια προκλητική δήλωση της Ν.Δ. και στέλνοντας ένα απλό μέιλ σε φίλους - πολλαπλασιαστές αναλάμβαναν μαζικά την αποδόμησή του. Μάλιστα, όπως είπε ο κ. Φωτιάδης, ήταν τέτοια η επιτυχία της ομάδας που ακόμη και ο Ολλανδός επικεφαλής της επικοινωνιακής καμπάνιας του Μπαράκ Ομπάμα ενδιαφέρθηκε να μάθει «ποια εταιρεία κρύβεται πίσω από τον ιντερνετικό θρίαμβο του ΣΥΡΙΖΑ».

Στη διαδικτυακή μάχη, βέβαια, μετέχουν διαχρονικά και διάφορα sites, όπως τα εξ αριστερών rednotebook, alterthess, leftlab, left.gr, thepressproject και τα εκ δεξιών antinews, dexiextrem, parapolitika, ενώ κάποια άλλα γαλάζια εσχάτως υποστηρίζουν τον κ. Καμμένο.

Εξυπακούεται ότι το ποιοι βρίσκονται πίσω από τους προαναφερθέντες πυρήνες και τα εν λόγω sites ουδείς υποτίθεται γνωρίζει, παρά το γεγονός ότι τόσο η Ν.Δ. όσο κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ αξιοποιούν τα «φερέφωνά» τους κατά το δοκούν. Είπαμε, ο στόχος είναι η κατάκτηση του χώρου. Ακόμη και του εικονικού τού Ιντερνετ. Και γι’ αυτό δεν είναι καθόλου απίθανο, ακόμη και όσα μόλις διαβάσατε να τύχουν μιας συντεταγμένης κατασυκοφάντησης, αν κριθούν ότι βλάπτουν έναν εκ των δύο μονομάχων...