05 Μαΐου 2013

Τα μυστικά ερωτικά ραντεβού της Σοφίας Βεργκάρα σε δωμάτια ξενοδοχείων

Για την επιμονή της να κάνει έρωτα μόνο σε δωμάτια ξενοδοχείων μίλησε -μεταξύ άλλων- η Σοφία Βεργκάρα σε συνέντευξη που έδωσε στην Αμερικάνικη έκδοση του Cosmopolitan.

«Για πάνω από δεκαπέντε χρόνια ζούσα μόνη μου με το γιο μου. Οπότε έβλεπα τους συντρόφους μου μόνο σε δωμάτια ξενοδοχείων. Ήταν απαράβατος κανόνας για μένα. Έτσι σπίτι κοιμόμουν πάντα με παλιά t-shirt. Τώρα όπως που μετακόμισα (σ.σ. με τον αρραβωνιαστικό της, Νίκ Λόεμπ) αναγκάζομαι να φοράω καλές πιτζάμες».

Αυτό δήλωσε η 40χρονη ηθοποιός στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού Cosmopolitan. Προσθέτοντας πως «Καμία δεν μπορεί να είναι κάθε μέρα γατούλα του σεξ και όποια ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, λέει ψέματα. Αλλά όντως κάνω προσπάθεια να φοράω που και που νεγκλιζέ και μεταξωτές γιαπωνέζικες ρόμπες».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η πρωταγωνίστρια του Modern Family μιλάει για το στήθος της («Με κράζουν τα περιοδικά γιατί φοράω το ίδιο στιλ ρούχα. Αλλά με το στήθος που έχω δεν μπορώ να φορέσω ξώπλατο, γιατί δεν θα υπάρχει τίποτα να το συγκρατεί. Οπότε μετά θα λένε ότι έχει κρεμάσει»), μια πιθανή εγκυμοσύνη («Έχω αποφασίσει να κάνω παιδί με παρένθετη μητέρα. Για αυτό έχω καταψύξει τα ωάρια μου») και το πόσο εκτιμά την ευκαιρία που της δόθηκε με το Modern Family (« Το ξέρω ότι δεν θα έχω πολλές τέτοιες ευκαιρίες ακόμη. Ίσως να κάνω ένα ακόμη παιδί, ίσως να κάνω ταινίες. Αλλά πάντως θα δουλεύω για την υπόλοιπη ζωή μου. Λατρεύω να βγάζω χρήματα. Είμαι άπληστη»).

Τέλος ενδιαφέρον έχει το πότε κατάλαβε για πρώτη φορά ότι ήταν επιτυχημένη «Όταν μετακόμισα στο Λος Άντζελες, στα 20 μου, ήμουν ήδη γνωστή στην Λατινική Αμερική. Το κατάλαβα όταν έβγαινα από τα κλαμπ και πήγαινα να πάρω το αυτοκίνητό μου από τους παρκαδόρους. Στεκόμουν δίπλα στον Ντι Κάπριο και τον Τίμπερλεικ, αλλά έφερναν το δικό μου αυτοκίνητο πρώτα. Βλέπεις μπορεί οι υπόλοιποι να μην ήξεραν ποια είμαι, αλλά οι παρκαδόροι, επειδή ήταν ισπανόφωνοι, με αναγνώριζαν».

iefimerida.gr