19 Ιουνίου 2013

Στουρνάρας: Επι ενα χρονο ακουγα τον Βενιζελο... ε, δεν άντεξα και του απάντησα

Από χθες συζητείται στα πολιτικοδημοσιογραφικά γραφεία ο άγριος καβγάς του Ευάγγελου Βενιζέλου με τον Γιάννη Στουρνάρα.

Διήρκεσε μερικά λεπτά και σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, όπως διαβάζουμε στα Νέα, τα πράγματα έγιναν ως εξής:

-Επί έναν σχεδόν χρόνο άκουγα χωρίς να μιλάω. Αλλά αυτή τη φορά δεν άντεξα και του απάντησα. Δεν έχω τίποτε μαζί του, ποτέ δεν είχα, αλλά θεώρησα ότι αυτό (προ)χθες υπερέβη κάθε όριο.

-Μα ποιο ήταν το αντικείμενο αυτής της σύγκρουσης;

-Δεν θέλω να δώσω συνέχεια και παρακαλώ να το σεβαστείς.

-Δεν έχω αντίρρηση, αλλά εδώ ακούγονται διάφορα πράγματα, ότι σας χρεώνει πως δεν διαπραγματεύεστε με την τρόικα παίρνοντας υπόψη σας και τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ, ότι δεν κάνετε κάτι για την ανεργία, ότι ευθύνεστε που δεν απετράπησαν οι 2.000 απολύσεις, διάφορα.

-Τίποτε από όλα αυτά. Για το θέμα των απολύσεων όντως έθεσε θέμα, αλλά όχι για εμένα, για τον κ. Μανιτάκη. Η ανεργία δεν είναι επίσης δικό μου ζήτημα, είναι του κ.Βρούτση.

-Τότε ποιος ήταν ο λόγος αυτής της κριτικής;

-Είπα δεν θέλω να δώσω συνέχεια και δεν θα δώσω. Δεν είναι σωστό να ρίξω λάδι στη φωτιά. Έχουμε μπροστά μας σοβαρή δουλειά να κάνουμε για να μεγιστοποιήσουμε μια υπόθεση του κ. Βενιζέλου η οποία όχι μόνο δεν ευσταθεί, αλλά είναι και έξω από την προσωπική μου στάση ζωής και τη διαδρομή μου...



Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ