18 Ιουλίου 2013

Άδωνις: ΣΥΡΙΖΑιος αφου εβριζε το μνημονιο μου προτεινε λυση που μας επιβαλλει το μνημονιο!!

Καγγελο εμεινε εμεινε ο Αδωνις απο τη λυση που του προτεινε βουλευτης του ΣΥΡΙΖΑ! Οσο για τον ΣΥΡΙΖΑιο... τη πάτησε για τα καλα

«Ήμουν χθες στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής. Μίλησα με 40 βουλευτές για περίπου 3 ώρες. Ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, γιατρός, ο οποίος αφού έκανε την καθιερωμένη επίθεση στην τρόικα και στο μνημόνιο με πολύ μεγάλη ένταση για την υγεία, μου λέει:


Ποια είναι η λύση. Λέω: ποια είναι η λύση; Και μου λέει η άμεση εφαρμογή των θεραπευτικών και διαγνωστικών πρωτοκόλλων.

Η άμεση εφαρμογή των θεραπευτικών και διαγνωστικών πρωτοκόλλων πληροφοριακά είναι μνημονιακός στόχος, ήταν prior action για αυτή τη δόση και έχουμε αντίστοιχα βήματα για τις επόμενες δράσεις.

Του λέω: Μα αυτό, αγαπητέ, που μου προτείνεις ως λύση, το έχει το μνημόνιο και επί πέντε λεπτά μου βρίζεις το μνημόνιο.

Ο άνθρωπος δεν ήξερε ότι ήταν στο μνημόνιο και πραγματικά τον είδα, πάγωσε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Σου λέει, αμάν τη πάτησα».