
«Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από το μοιράζεσαι ευχάριστα νέα με ανθρώπους που σ' αγαπούν και χαίρονται πραγματικά με τη χαρά σου...!!! Σας ευχαριστώ για τις ζεστές αγκαλιές, δεν την ξεχνώ αυτή τη βραδιά!!» έγραψε χτες το βράδυ η δημοσιογράφος όταν έμαθε ότι προσλαμβάνεται στη Δημόσια Τηλεόραση ποστάροντας φωτογραφίες με τους φίλους τους. Μάλιστα απαντώντας στα συγχαρητήρια που λάμβανε μέσω Facebook είπε ότι στεναχωριέται που αποχωρίζεται τους συναδέλφους της στις Σέρρες συμπληρώνοντας όμως ότι δεν ξέρει για πόσο καιρό φεύγει καθώς όπως έγραψε: "Μπορεί όμως να είναι και για λίγο, μ' αυτούς ποτέ δεν ξέρεις..."



Seleo.gr News
