27 Αυγούστου 2013

Άδωνις: Δεν μπορώ να αλλάξω χαρακτήρα. Δεν είμαι ξύλινος

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν ανήκει στον κατηγορία των πολιτικών που λιμνάζουν σε θέσεις και απόψεις χωρίς γωνίες, στρογγυλεύοντας τα πράγματα, και προσπαθώντας να μην προκαλούν αντιδράσεις, ασκώντας στην πράξη τη στρατηγική των… δημοσίων σχέσεων, ένα μοντέλο δηλαδή ξεπερασμένο και εν πολλοίς υπεύθυνο για την τραγική εικόνα που εμφανίζει σήμερα στην πλειοψηφία της η πολιτική ζωή του τόπου.


Ο Υπουργός Υγείας δέχτηκε κριτική για όσα είπε χθες, σε έντονο ύφος, σε συνδικαλίστρια του χώρου του ΕΣΥ, μιλώντας στην εκπομπή “Πρωινό MEGA” με τον Δημήτρη Τάκη, τη Ράνια Τζίμα και την Έλενα Παπαδημητρίου, και σήμερα, από τη ραδιοφωνική συχνότητα του “skai” και την εκπομπή του διευθυντή του σταθμού Άρη Πορτοσάλτε, έδωσε τις δικές του… εξηγήσεις.

“Μπορεί ο τόνος μου να ήταν λίγο υπερβολικός, όχι αυτά που είπα. Δεν μπορώ να αλλάξω χαρακτήρα. Δεν είμαι ξύλινος πολιτικός και δεν μου αρέσει καθόλου να υποκρίνομαι. Με τη συγκεκριμένη εκπρόσωπο των εργαζομένων έχω συναντηθεί 70 φορές, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα γίνει ούτε μια απόλυση στο υπουργείο Υγείας”, σημείωσε με έμφαση στον Άρη Πορτοσάλτε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

http://ysterografa.gr