28 Αυγούστου 2013

ΦΩΤΟ-Σοσιαλφασιστας Νικος Αγκο: Αλλα Σταυριδης κι αλλο Τσιπρας

Φανταζομαι (γιατι βαριεμαι να ψαχνω) οτι ο Αλβανος φασιστας Νικο Αγκο θα εφαγε τα λυσσακα του με τον Σταυριδη που μπηκε στο λιαρ τζετ του Μελισσανιδη... φυσικα το ιδιο δεν ισχυει για τον Τσιπρα ο οποιος εμενε επι μερες σε βιλα επιχειρηματια στους αντιπαξους και εκοβε βολτες με το κοτερο του... εεε βαρκα οπως λεει ο σοσιαλφασιστας:


Ρε, Ηλία επειδή κάποιος παραχώρησε στον Τσίπρα μια βάρκα να κάνει βόλτα τα παιδιά του, γράφεις πως "άμα είσαι αρχηγός κόμματος, σου παραχωρούν τελικά ευκολότερα διάφορα;"
Κι εγώ, που δεν είμαι αρχηγός πουθενά, έχω φίλο που μου έχει παραχωρήσει τη βάρκα του να κάνω βόλτα τα παιδιά μου. Ακόμα και το αυτοκίνητο. Τελικά, οι λαϊκιστές είναι και στον μεταρρυθμιστικό χώρο, ή μου φαίνεται;