29 Αυγούστου 2013

Τους τρελους κανουν ολοι στη δικη του Ακη- Σμπώκος: Ζητώ συγνώμη από την οικογένειά μου, είπε, και ...τραγούδησε μια μαντινάδα

«Η ζωή μου είναι καθαρή σαν το νερό», υποστήριξε κατά την απολογία του στη δίκη Τσοχατζόπουλου ο πρώην γραμματέας εξοπλισμών Γιάννης Σμπώκος, εκφράζοντας την πίστη ότι «με όπλο το θάρρος και την τόλμη» θα κερδίσει «και αυτή τη μάχη».

Συγκινησιακά φορτισμένος ο Γιάννης Σμπώκος άρχισε την απολογία του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων με μία μαντινάδα που, όπως είπε, του είπε η μητέρα του, όταν την είδε στον ύπνο του, τους μήνες που βρίσκεται στη φυλακή:

«Έλα κι ας είναι μια στιγμή

και ύστερα πάλι φύγε

για να δω μια στιγμή

πως η ζωή σου στράφι πήγε».

«Με μοναδικό όπλο το θάρρος και την τόλμη πιστεύω ότι θα κερδίσω και αυτή τη μάχη. Η ζωή μου "είναι καθαρή σαν το νερό". Η εμπλοκή μου στην υπόθεση διέλυσε τη ζωή των δικών μου ανθρώπων», είπε χαρακτηριστικά για να αναρωτηθεί στην συνέχεια: «Πώς μπορείς να δείξεις επιείκεια στον ίδιο σου τον εαυτό όταν έχεις διαλύσει τις ζωές των δικών σου ανθρώπων και δεν μπορείς να τις συναρμολογήσεις;»

Kάθε ανάμειξή του στην υπόθεση αρνήθηκε προηγουμένως και ο επιχειρηματίας Φώτης Αρβανίτης, ο οποίος είχε εκλεγεί βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τέσσερις φορές στον Νομό Φωκίδας. Σύμφωνα με τον ίδιο, βρέθηκε κατηγορούμενος εξαιτίας μίας καθαρά εμπορική συμφωνίας (αγοραπωλησία οικοπέδου που κατέληξε στην κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου, Αρετή).

«Δεν φανταζόμουν ότι θα γίνω κατηγορούμενος. Δεν έχω καμία συμμετοχή στην υπόθεση ούτε όφελος. Ζημιά είχα, όφελος μηδέν», υποστήριξε απολογούμενος.