23 Αυγούστου 2013

Μπουτάρης: Δεν ειμαι μαλ@κας να πω οτι ειμαι ΠΑΣΟΚτσης! Λεω οτι είμαι φιλελεύθερος προοδευτικός και τσιμπανε τα γιδια!

«Τώρα που την έμαθα τη δουλειά του Δημάρχου ... θα είμαι και πάλι υποψήφιος, αλλά χωρίς στη στήριξη κόμματος» δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης που οταν πρωτοβγηκε ελεγε οτι δεν θα ειναι ξανα υποψηφιος....


Οι τοπικές εκλογές δεν πρέπει να είναι κομματικές εκλογές σημείωσε νωρίτερα στον ΑΝΤ1 ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Μιλώντας για το ενδεχόμενο υποψηφιότητάς του εκ νέου στο Δήμο, ο Γιάννης Μπουτάρης έδωσε μια απρόσμενη απάντηση λέγοντας «Και βέβαια θα είμαι... τώρα μάλιστα που έμαθα και την δουλειά αυτή καλά...».

Ξάφνιασε όμως και η απάντηση που έδωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης όταν ρωτήθηκε για τη στήριξή του από κάποιο κόμμα.

«Δεν θέλω και δεν διεκδικώ χρίσμα και στήριξη από κανένα κόμμα. Και για να μην αναρωτιέστε πού ανήκω κομματικά, σας λέω ... πουθενά! Ήμουν ΠΑΣΟΚτσής και τώρα είμαι φιλελεύθερος προοδευτικός»!