17 Σεπτεμβρίου 2013

Πάγκαλος: Εγώ δεν έχω Burberry. Πως έχει ο αγράμματος ο Τσίπρας;

Δεν χαρίστηκε στον Α. Τσίπρα και τα επιπέδου αμόρφωτου καταληψία Ελληνικά του

Ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στο Βήμα FM, ξεκίνησε ασκώντας έντονη κριτική στην επιλογή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για το Burberry πουκάμισο. «Εγώ πάντως Burberry δεν έχω» τόνισε με νόημα για χαρακτηρίσει στη συνέχεια τον κ. Τσίπρα «αγράμματο».

Αναφερόμενος στην Παιδεία που βρίσκεται σε αναβρασμό, ο κ. Πάγκαλος υποστήριξε ότι «η απεργία των εκπαιδευτικών είναι απεργία του ΣΥΡΙΖΑ», ενώ για ακόμη μία φορά επέκρινε τη στάση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στους μαθητές παρομοιάζοντας την με τα καθεστώτα της Αφρικής που βάζουν τα παιδιά να πολεμούν.

Υπενθύμισε επίσης ότι ο Τσίπρας έχει δηλώσει ότι δεν θα σεβαστεί το δημοκρατικό πολίτευμα  παρομοίασε τον Καμμένο ως στέλεχος τρομοκρατικής οργάνωσης κλπ κλπ.

Τέλος, ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης θυμήθηκε την πρώτη φορά που είδε τον κ. Τσίπρα στην τηλεόραση, όταν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ήταν μαθητής και πρόεδρος του 15μελούς: «Όταν τον είδα να βγαίνει και να μιλάει, είπα στον εαυτό μου “Ω Θέε μου, τι δημιούργησε αυτή η κοινωνία!”»

Παράλληλα απαξίωσε τον   Π. Καμμένο αρνούμενος να απαντήσει σε πολλές  ερωτήσεις που του έθεταν για τον τσιγκλίσουν ...

Αυτό που εκνεύρισε όμως τους "Δημοκράτες" ήταν όταν είπε :

"Δηλαδή θα έπρεπε να σεβαστώ την λαϊκή ετυμηγορία όταν έβγαλε τον Χίτλερ κυβέρνηση;"

Ταυτίζοντας τους σημερινούς λαϊκιστές με την τότε εποχή...

Τελικά μόλις φύγουν από το προσκήνιο μερικοί πολιτικοί βλέπουν το φως το αληθινό !!!