Το συνηθισμένο είναι σε μια διαφήμιση για ένα καινούργιο μοντέλο ή για τα συστήματά του να πρωταγωνιστεί το ίδιο το αυτοκίνητο. Στην περίπτωση όμως της διαφήμισης της Mercedes για το σύστημα Magic Body Control της νέας S-Class –χρεώνεται επιπλέον και με τη βοήθεια μιας κάμερας σκανάρει το δρόμο και προσαρμόζει ανάλογα και σε ελάχιστο χρόνο την ανάρτηση προκειμένου να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή άνεση- δεν υπάρχει πουθενά το αυτοκίνητο.
Υπάρχουν μόνο κότες, οι οποίες λικνίζονται με τη μουσική μιας παλιάς επιτυχίας της Diana Ross και το χαρακτηριστικό τους είναι πως όποια κίνηση και να κάνει το σώμα τους το κεφάλι τους δεν επηρεάζεται. Ακριβώς όπως λέει η Mercedes ότι δεν επηρεάζονται οι επιβάτες όσο κακό κι αν είναι το οδόστρωμα χάρη στο Magic Body Control. Αν έπρεπε να το εξηγήσει και να το προβάλλει με τεχνικούς όρους θα ήθελε το χρόνο ενός τηλε-μαραθώνιου, ενώ τώρα με τις κότες αρκεί ένα σποτ...